Gå til innhold

Lån selv med betalingsanmerkning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri kødd med klarna. Dem er nazi. Har ikke hatt anmerkning før, men var en faktura og noe rot en gang. Fikk 2 gangs inkassovarsel og den ble betalt. Dette er 5 år siden, og den dag i dag får jeg hverken delbetaling eller faktura! 

Anonymkode: 0cf6a...937

Jeg fikk fra svea finans. Men hadde god sikkerhet i bolig. Ble veldig syk, og rota det til skikkelig økonomisk når jeg gikk på sterke medisiner. Er utrolig takknemlig for at jeg fikk lån og fikk ryddet opp! 

Anonymkode: 766b8...b22

Annonse

Flere jeg kjenner med ganske heftige betalingsanmerkninger fikk lån uten problem i i blue step bank. Sinnsyk rente, men om man må? 

Fant dette på siden deres: 

BlueStep er en engasjert og løsningsorientert utfordrer i det norske lånemarkedet. Vi henvender oss til de menneskene som av ulike årsaker ikke får boliglån hos de tradisjonelle långiverene.

Anonymkode: 587d3...de0

• 3 uker senere...

Jeg fant noe lignende på https://www.coolfinans.com/lan-uten-sikkerhet. Så det er muligheter selv for de som har betalingsanmerkninger, men det koster. Det er viktig å sjekke betingelser og kostnader, og å sammenligne rente. Det beste du kan gjøre er selvsagt å ikke ta et annet lån.

Anonymkode: bf2c4...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...