Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #26 Skrevet 6. januar 2018 For meg høres det ut som mannen din får oppfylt en drøm mens du får en hjerteskjærende opplevelse at du ikke rekker til. Du må ikke være med på dette når DU ikke vil. Dere kommuniserer dårlig, du har problemer med deres seksualitet allerede. Jeg skal garantere deg at denne trekant ikke gjør ting bedre for DEG. Jeg syns uansett at det er rart med 2 kvinner og 1 mann med mindre damene er bifil. En dame kan absolutt tar seg av 2 karer samtidig men jeg tviler at en mann klarer det overfor 2 kvinner. Ren logistikk. Anonymkode: a31a4...5b6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #27 Skrevet 6. januar 2018 22 timer siden, Eliseflisa skrev: Hadde min mann sagt han ikke ville sikke meg for jeg luktet og smakte vondt hadde jeg blitt så utrolig lei meg og såret. At han nå vil slikke en annen dame FORDI du lukter og smaker vondt er jo bare forferdelig og utrolig stygt gjort. Ikke kom å fortell meg at du ønsker denne trekanten, for det gjør du IKKE. Du gjør dette for at HAN vil det. Forholdet deres er jo helt fælt. Kjenner jeg blir uvell Hvorfor i alle dager ville du blitt såret? Skal ikke menn få ha stemmer lenger, fordi vi er skjøre porselensdukker? Jeg gidder ikke suge mannen hvis han lukter og smaker vondt, og det har jeg lov å si. Samme rett har menn! Man har et ansvar for å holde seg ren der nede Anonymkode: 72541...1f1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2018 #28 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor i alle dager ville du blitt såret? Skal ikke menn få ha stemmer lenger, fordi vi er skjøre porselensdukker? Jeg gidder ikke suge mannen hvis han lukter og smaker vondt, og det har jeg lov å si. Samme rett har menn! Man har et ansvar for å holde seg ren der nede Anonymkode: 72541...1f1 Men HI forteller at hun VAR ren der nede, og likevel likte han ikke smaken / lukten av henne. Det er hennes personlige lukt han ikke liker, men han er likevel lysten på å utforske den andre dama, og stoler på at han kommer til å like hennes lukt. Dette sier meg en hel del - blant annet at han er "lei" av kona og leter etter et påskudd til å drive seksuell utforsking uten å måtte komme i konflikt. For hvis begge er med på trekanten, blir han ikke anklaget for utroskap... Anonymkode: 6bc0d...be0
Mrs Smith Skrevet 6. januar 2018 #29 Skrevet 6. januar 2018 Ai ai dere ber om trøbbel 😫 Her skal du se på at mannen kanskje nyter å gi en annen dame en oral omfang, mens han hater å gjøre det samme på deg?? Hadde mannen din likt å se deg suge en annen mann med stor iver, men du nektet å gjøre det på han, fordi han luktet stygt ? Spør han! Dere bør bli tryggere på hverandre før dere vurdere trekant. Det kreves full tilitt og åpenhet før dere går i gang med noe sånt. Og tro meg, forskjellen på fantasien og det å virkelig gjøre det er stor.
Helene Harepus Skrevet 6. januar 2018 #30 Skrevet 6. januar 2018 Enig med de andre, det er ikke lurt å trekke andre inn i intimsonen under disse forutsetningene.
Eliseflisa Skrevet 7. januar 2018 #31 Skrevet 7. januar 2018 På 06.01.2018 den 10.53, Anonym bruker skrev: Hvorfor i alle dager ville du blitt såret? Skal ikke menn få ha stemmer lenger, fordi vi er skjøre porselensdukker? Jeg gidder ikke suge mannen hvis han lukter og smaker vondt, og det har jeg lov å si. Samme rett har menn! Man har et ansvar for å holde seg ren der nede Anonymkode: 72541...1f1 Herregud, er du seriøs???? Han sier han ikke vil slikke henne for hun lukter vondt, men vil gjerne slikke den andre??? Er ikke snakk om å være av porselen. Hadde min mann ment jeg luktet vondt, hadde jeg ønsket få vite det for å gjøre noe med det.Men dette var helt noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå