Gå til innhold

Vi planlegger trekant med en annen dame neste helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mannen har veldig lyst å slikke damen vi skal møte. Eneste problemet, er at han ikke liker å slikke. Eller, han sier han ikke liker å slikke, og har bare prøvd det på meg 2 ganger. Da har jeg vært nydusja og ren, men han sier jeg lukter og smaker vondt. Det vet jeg at jeg ikke gjør, men jeg tror han bare ikke liker å slikke meg fordi jeg er overvektig. Så jeg tenker som så; at mannen faktisk liker å slikke, bare ikke meg. Og nå vil slikke en annen dame. Jeg bruker å overreagerer på ting, men hva skal jeg tenke om dette? Jeg tenker at om han ikke gjør det på meg, så får han hvertfall ikke lov å gjøre det på henne. 

Anonymkode: add16...b3e

Skrevet

Høres ut som et dårlig utgangspunkt for en trekant. Ikke det at jeg har erfaring, men vil tro at paret burde stole på hverandre i forkant av en..

Anonymkode: 5e3b9...c30

Skrevet

Hva legger du i overvekt? 3 kg? 25 kg? 

Anonymkode: 4b894...ac8

Skrevet

Sier seg selv at dere ikke skal ha trekant, hvis dere har den type utfordringer i forholdet. Det ender med problemer!

Anonymkode: 72541...1f1

Skrevet

Hadde ikke syntes det var ok at han slikket en annen dame om han ikke slikket meg nei.

Mannen min slikker ikke ofte men det er min egen feil fordi jeg sjelden gidder å glattbarbere meg.

Anonymkode: 7c125...f2a

Skrevet

Tenker at når dere skal ha trekant så bør dere være 100% åpne mot hverandre. Spør han! Har selv hatt flere trekanter i min ungdom, men med to menn. For meg ble det for mange føtter og armer :) Godt mulig jeg hadde følt det annerledes nå. 

Anonymkode: 46840...2e4

Skrevet

Hvis dere er såpass åpne at dere skal ha trekant, så bør dere ha veldig bra kommunikasjon.  Spør han rett ut hvorfor han vil på henne og ikke på seg. Jeg hadde blitt såra. 

Anonymkode: 7bed5...346

Skrevet

Unnskyld meg, men tror du virkelig dette er en god ide å gjennomføre?? 

Allerede nå har det dukket opp problemer for hva han skal og ikke skal gjøre, hva skjer ETTER akten? 

Anonymkode: 137d8...8f6

Skrevet

Ingen god ide med trekant med det utgangspunktet der altså. Du er jo sjalu allerede før det har skjedd.

Anonymkode: e2d9c...617

Skrevet

Dette er skrevet før også, for lenge siden. Trenger ikke bety at det ikke har vært reelt for HI, men dog.

Hilsen 15-20 kg overvektig som ikke barberer meg, men som likevel blir slikket til jeg trygler om nåde så ofte jeg vil.

Anonymkode: 10eba...51d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er skrevet før også, for lenge siden. Trenger ikke bety at det ikke har vært reelt for HI, men dog.

Hilsen 15-20 kg overvektig som ikke barberer meg, men som likevel blir slikket til jeg trygler om nåde så ofte jeg vil.

Anonymkode: 10eba...51d

Det mest turn off er når sexpartneren ikke stopper når du får orgasme 🤮

Skrevet

What?? Det høres ut som en skikkelig dårlig ide å ha trekant med SÅ dårlig kommunikasjon som dere tydeligvis har. Hvordan tror du dette kommer til å ende? Har du egentlig lyst til å ha trekant? 

Anonymkode: 1a12e...010

Skrevet

Så du har så lave tanker om deg selv at du vil la mannen være utro mens du må se på? Hva slags liv har du? 

Anonymkode: df7f8...7ce

Skrevet

Er denne andre damen også overvektig? Eller er hun slank? 

Hvem sin ide var det at dere skulle ha trekant, og hvem bestemte hvem denne tredje personen skulle være?

Anonymkode: a2066...918

Skrevet

Dette høres ut som en oppskrift på katastrofe

Anonymkode: 25c17...76b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke syntes det var ok at han slikket en annen dame om han ikke slikket meg nei.

Mannen min slikker ikke ofte men det er min egen feil fordi jeg sjelden gidder å glattbarbere meg.

Hvorfor er det din feil da? Kvinner er så flinke til å skylde på seg selv. 

Anonymkode: 71bde...187

Skrevet

Hvis dette ikke er en trolletråd så er nok dette forholdet ikke noe som kommer til å vare.

Dere skal ha trekant, men har så dårlig kommunikasjon at du velger å spørre på et anonymt forum hva som er ok mtp. grenser... istedenfor med mannen.

Det mangler tydeligvis respekt i forholdet.

Du virker for usikker på både deg selv og mannen til at det å ha trekant er en god idé, Hi, og du setter deg i en situasjon som du risikerer vil ødelegge langt mer for deg enn det vil gi deg.

Er det du eller mannen som har tatt initiativ til trekant? Har du egentlig lyst til å delta i en trekant?

Anonymkode: 871b8...ac8

Skrevet

Hadde min mann sagt han ikke ville sikke meg for jeg luktet og smakte vondt hadde jeg blitt så utrolig lei meg og såret. At han nå vil slikke en annen dame FORDI du lukter og smaker vondt er jo bare forferdelig og utrolig stygt gjort. 

Ikke kom å fortell meg at du ønsker denne trekanten, for det gjør du IKKE. Du gjør dette for at HAN vil det. Forholdet deres er jo helt fælt. Kjenner jeg blir uvell

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det din feil da? Kvinner er så flinke til å skylde på seg selv. 

Fordi han ikke vil slikke om jeg er hårete og jeg gidder ikke barbere ofte😄

Skrevet

Du har skrevet om dette før, HI. Dere hadde planer om å ta med en dame nr.2 i seng allerede for mange uker siden, og da skrev du også om hvor leit det var at han kanskje ville slikke henne, og at du var for overvektig til å slikkes (!?).

Jeg stusset da og jeg stusser nå, og jeg har noen spørsmål jeg vil stille deg: Hva, eller hvem, er det som er pådriver for å involvere enda en person i sexlivet deres? Og hvordan tenker du at den opplevelsen skal brukes positivt i tida etterpå? Vil dette bli et positivt og bra tilskudd i livet ditt, når du senere tenker tilbake på det? Eller er det noe du "går med på" for å la din mann få noe han pirres av? 

Anonymkode: 6bc0d...be0

Skrevet

Hvor ble det av HI?

Anonymkode: 6bc0d...be0

Skrevet

OH my God !!er det ok med dere at mannen skal ha sex med annen??? 😱😱😱😱😱😨

Anonymkode: 176d9...90d

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi han ikke vil slikke om jeg er hårete og jeg gidder ikke barbere ofte😄

Men da er det hans feil, som stiller krav for å gjøre det. En ting er hygiene, men vanlig rengjort busk har ikke noe med hygiene å gjøre. 

Mannen min ser gjerne at jeg også barberer meg, men han elsker å tilfredsstille meg på den måten, så busk er ingen hindring. 

Som sagt, vi er flinke til å plassere skyld på oss selv, men her er det han som har problemet... 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det mest turn off er når sexpartneren ikke stopper når du får orgasme 🤮

Jeg skjønte ikke? Hvorfor skal han stoppe?

Anonymkode: 444a2...fa2

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det hans feil, som stiller krav for å gjøre det. En ting er hygiene, men vanlig rengjort busk har ikke noe med hygiene å gjøre. 

Mannen min ser gjerne at jeg også barberer meg, men han elsker å tilfredsstille meg på den måten, så busk er ingen hindring. 

Som sagt, vi er flinke til å plassere skyld på oss selv, men her er det han som har problemet... 

Det er jo ingenting som er feil når det gjelder seksuelle preferanser (innenfor normalen og loven, selvsagt). Menn har like stor rett til å si nei når det er noe de ikke liker. 

Anonymkode: 7878f...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...