Gå til innhold

Noen som har mistet å blitt rask gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mistet 9 desember. Uke 12. Tror alt gikk fint for seg. Blødde i 10-11 dager, så var det stopp. Har negative tester nå værtfall og tror kaaaanskje jeg har hatt eggløsning. Hatt en del smerter i eggstokker og utflod, så vi har lagt inn aksjer igjen. Orker ikke vente. Testet negativt for omtrent 1,5 uke så regner med alt er borte :) 

håper spiren sitter fooooort. Eneste terapi for meg var å starte på igjen :)

Lykke til.

Anonymkode: 3d7e3...f52

Annonse

På 5.1.2018 den 17.23, Anonym bruker skrev:

Jeg leste ikke innlegget ditt helt ser jeg å svarte vel heller ikke på det du spurte om 😂 Beklager. 

Anonym over 👆🏻

Anonymkode: 3d7e3...f52

En hver erfaring er topp uansett😀 jeg var jo så dum å ikke ta tester før vi prøvde på nytt.. men når jeg leser på nett så er det mange som har testet falsk positiv etter en mnd🤔 umulig å vite om jeg nå er positiv eller falsk positiv😅

På 5.1.2018 den 18.12, Anonym bruker skrev:

Mistet i november og gravid igjen i desember. Hadde en liten blødning i starten nå (i uke 4) men ellers virker det som alt er ok :)

Anonymkode: 66c2c...602

Så bra:) Gratulerer😊 har du symptomer? Hadde du noen negative tester før du fikk positive? :) 

11 timer siden, Babyfin:) skrev:

Så bra:) Gratulerer😊 har du symptomer? Hadde du noen negative tester før du fikk positive? :) 

Takk ☺ Har masse symptomer som kvalme, ømme pupper, murringer, tisser oftere og mer følsom. Etter sa ble testene helt hvite før jeg fikk positiv igjen rundt ikm :)

Anonymkode: a3389...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...