Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Bruker du kupongene? Hvordan fungerer det? Har du appen? Og kan de brukes i alle coop butikker? Anonymkode: e037e...60f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Bruker noen av de ja, men har bare Coop mega her jeg bor og er ikke der jeg handler mest. Har appen ja, lettere å få brukt kupongene i den enn å huske papirkupongene. Kan i utg pkt brukes i alle butikker ja. Men er ikke sikkert at alle butikker har varene du har kupong på, jeg har f eks hatt 300 kr i rabatt på Viking vintersko nå i desember, men det er det jo bare Obs som har i sitt sortiment(og kanskje noen Extra) Anonymkode: 75643...243
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Bruker kuponger og appen. Bruker de på alle butikkene og siden vi pusser opp så bruker vi appen/kortet på obs bygg. Anonymkode: ba8de...257
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Takk for svar. Mulig dumt spørsmål, men hvordan brukes kupongene? Må du gå inn på hver enkelt på mobilen, for så å få kassadamen/-mannen til å scanne en og en? Og hva om en brukene egen håndscanner og express-kassene? Anonymkode: e037e...60f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Mulig dumt spørsmål, men hvordan brukes kupongene? Må du gå inn på hver enkelt på mobilen, for så å få kassadamen/-mannen til å scanne en og en? Og hva om en brukene egen håndscanner og express-kassene? Anonymkode: e037e...60f Du aktiverer de i appen og så går det automatisk i kassen. Anonymkode: 67a4f...e59
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Mulig dumt spørsmål, men hvordan brukes kupongene? Må du gå inn på hver enkelt på mobilen, for så å få kassadamen/-mannen til å scanne en og en? Og hva om en brukene egen håndscanner og express-kassene? Anonymkode: e037e...60f Aktiverer kupongene i appen og scanner medlemskortet(egen strekkode i appen) i kassen, da trekkes de aktuelle kupongene automatisk fra. Det samme i expresskassen, du skanner medlemskortet i appen i stedet for det vanlige medlemskortet. Anonymkode: 75643...243
amandine Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Jeg brukte dem senest i dag, kuponger og app altså. Så derfor fikk jeg med meg en stor pakke havreknekkebrød, en pakke coops blå kaffe, en liter melk og en yoghurt ekstra uten å betale. Hadde jeg måttet bruke papirlapp hadde jeg glemt det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 Takk igjen for svar. Genialt jo! Jeg har liksom aldri kommet på å bruke kupongene, da det se litt «amerikansk» å komme med kuponger i kassen 😜 Men mob og app - lurt 😉 Anonymkode: e037e...60f
amandine Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk igjen for svar. Genialt jo! Jeg har liksom aldri kommet på å bruke kupongene, da det se litt «amerikansk» å komme med kuponger i kassen 😜 Men mob og app - lurt 😉 Anonymkode: e037e...60f Ja, da har du oversikt over kupongene i appen og du aktiverer dem selv. Så registrerer du medlemsnummer og kuponger i ett pipp på scanneren.og så er det gjort.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 5 minutter siden, amandine skrev: Ja, da har du oversikt over kupongene i appen og du aktiverer dem selv. Så registrerer du medlemsnummer og kuponger i ett pipp på scanneren.og så er det gjort. Helt topp. Dette skal testes ut i morgen 😉 Anonymkode: e037e...60f
Yellow Brick Road Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 Så lenge kupongene er aktivisert i appen kan du godt bruke medlemskortet når du handler. Her hos oss har jeg og mannen appen og ungene medlemskort. Kupongene er registrert på medlemsnummer, så de blir registrert uansett om man scanner medlemskapet i appen eller med kortet.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2018 #12 Skrevet 4. januar 2018 Ja, har app. Synes det er lettere å huske på enn de kupongene, men tror vi så og si alltid brukte opp kupongene også før vi lastet ned app. Anonymkode: 97670...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå