Gå til innhold

HCG stiger,men finner ingenting på UL

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mensen 04.11 og var hos gynekolog for celleprøve 14.11. Han så da et egg på 19 mm og alt så helt fint ut. 02.12 kommer litt blod,men sparsommelig og kort. Tenker ikke mer over det og tester med EL rundt forventet EL i midten av desember. EL tester blir aldri negative og jeg kjenner en sånn stikking i underlivet. Tar graviditetstest 19.12 som er positiv.
HCG 20.12- 364
HCG 22.12- 450
HCG 27.12- 1023
HCG 29.12- 1323
HCG 03.01- 1951
Var på UL 22.12, og de fant ikke noe på UL. Var tilbake i går 03.01 og fant fortsatt ikke noe. Synes bare alt virker veldig rart og litt oppgitt... Noen med lignende erfaring?
Kan legge til at jeg hadde en MA i sommer oppdaget på UL i uke 19, foster hadde dødt i uke 13, så kroppen har fått kjørt seg litt i 2017... 

Fortsetter under...

Legen virker rådvill... Hun sier det kan være utenfor livmoren. Jeg spurte om ikke det kunne sjekkes, for det kan jo være farlig, men hun sa det ikke var farlig... Vurderer sterkt å gå til min private gynekolog....

3 minutter siden, karamell mamma skrev:

Legen virker rådvill... Hun sier det kan være utenfor livmoren. Jeg spurte om ikke det kunne sjekkes, for det kan jo være farlig, men hun sa det ikke var farlig... Vurderer sterkt å gå til min private gynekolog....

Samme skjedde her når jeg hadde ma, viste seg at kroppen produserte HCG selv om embryoet stoppet å utvikle seg etter noen uker. 

Anonymkode: 7b9f6...b85

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...