Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Ja var å snoket! Noe jeg aldrig gjør. Har jeg grunn til å reagere? Hvordan ville du reagert om det var din mann? Så på loggen på fb til mannen og så at han har søkt opp 2 stk damer mange ganger i uken over flere mnd..dette er damer han har som venn på fb men som han ikke har noe med å gjøre. Smøsøstrene til en kompis av en kompis liksom...han har også søkt opp flere andre damer som han ikke har som venner på fb..som er singel ifølge profilen..men ikke i nærheten av like ofte som han har søkt opp di andre 2 som han har som venner.. Anonymkode: aaebd...855
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Det kunne ikke falt meg inn å snoke. Om jeg hadde mistanker om utroskap hadde det vært et stort problem med tillit i forholdet, og det ville jeg tatt tak i - enten han hadde vært utro eller ikke. Så lenge han kun søker dem opp så er det vel ikke noe galt i det han gjør, selv om jeg ville stusset hvis han søkte etter langt yngre damer. Spørsmålet som er viktigst her er vel hvorfor du mente du måtte snoke på hans fb-profil? Anonymkode: f2a33...f01
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Jeg ville syntes det var veldig rart og hadde faktisk spurt han rett ut om grunnen. Greit nok å søke etter noen men ikke hver uke? Anonymkode: 5462d...beb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Typisk mannfolk. Jeg hadde konfrontert han med det! Har faktisk gjort det en gang selv, og han ble flau da jeg påpekte at det var LITT ekkelt at en mann på hans alder (36) grodde på smårips på fb. Hva er vitsen? Anonymkode: 76820...e43
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Avstandsforelska...? Anonymkode: c4114...324
KimberlyRobertsen Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Det har skjedd med meg mange ganger. Jeg snoket på tingene hans og endte opp med å finne ut at han var i et forhold med en av de damene han hadde søkt opp på fb Endret 3. januar 2018 av KimberlyRobertsen Skrive feil
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 24 minutter siden, KimberlyRobertsen skrev: Det har skjedd med meg mange ganger. Jeg snoket på tingene hans og endte opp med å finne ut at han var i et forhold med en av de damene han hadde søkt opp på fb Det samme skjedde med meg for ikke lenge siden Anonymkode: 563b6...706
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Hva hvis dere snur situasjonen? Jeg er stadig inne og kikker på folk, både menn og kvinner. Og det er klart - det er et par stk som går igjen i søkefeltet mitt. Jeg er da verken utro eller avstandsforelsket for det, bare nysgjerrig. Dette er mennesker som har vært i livet mitt tidligere, og jeg lurer på hvordan livet har blitt for dem. Anonymkode: df8bd...166
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva hvis dere snur situasjonen? Jeg er stadig inne og kikker på folk, både menn og kvinner. Og det er klart - det er et par stk som går igjen i søkefeltet mitt. Jeg er da verken utro eller avstandsforelsket for det, bare nysgjerrig. Dette er mennesker som har vært i livet mitt tidligere, og jeg lurer på hvordan livet har blitt for dem. Anonymkode: df8bd...166 Kan ikke sammenlignes med HI ! Dette er småsøstrene til en kompis av en kompis. Han har vel ingenting med å stalke dem på fb?? Anonymkode: 76820...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå