Gå til innhold

Er virkelig været på Mallorca helt ræva i mai?

Anbefalte innlegg

Leste noen svar i en annen tråd. 

Har endelig klart å spare så jeg og barna skal på ferie. Valget falt på Mallorca, og det så ikke så værst ut når jeg googlet været der  i mai mnd. 

Vi skal være der 27 mai til 4 juni. 

Kjente jeg ble fortvilet når folk skrev at de holdt på å fryse ihjel og blåse bort. 

Noen som  kan komme med en

☀️skinnshistorie om pent og varmt vær? 

Anonymkode: 7f8a3...d90

Fortsetter under...

Såpass sent i mai vil det nok mest sannsynlig være veldig fint vær. 

Om det kommer en regnskyll eller to så skinner det jo opp igjen.

Bare å glede seg, -Mallorca er favoritt feriemålet mitt!

Anonymkode: ce70e...502

Vi var i Alcudia en uke medio mai et år, kjølig de første dagene (for meg, datteren min badet i bassenget 😄, var vel +- 20 grader og vind). De siste dagene steg temperaturen betraktelig, så slutten av mai er nok bra, muligens litt ustabilt

Annonse

Vi dro en gang i mndskiftet mai/juni. De første dagene var det kaldt og sur vind. Ungene stod og hutret i vinden med jakke og en is i hånden. Bading var uaktuelt 🙈 Men plutselig snudde det, og vi hadde strålende sol og opp mot 30 grader resten av uken.

Personlig kommer jeg aldri til å reise dit igjen så tidlig på året. 

Det kan være litt ustabilt enda, men for meg er der helt feil å kalle det kaldt 

Om du sammenligner med Tyrkia i august er det kanskje kaldt, men når du sammenligner med en norsk sommer et det deilig. 

Anonymkode: ab5ec...cd6

Annonse

Du reiser såpass seint at du får nok fint vær.

Jeg har vært på Mallorca 2 ganger i mai, rundt 17. mai begge ganger. Første gangen var det strålende vær, andre gangen skulle jeg hatt med boblejakke som jeg kunne bruke på kvelden...

Anonymkode: fa89f...bd6

Vi var der to uker i slutten av juni, og ble litt overrasket over hvor ustabilt været var. Mye overskyet og vind, men inn i mellom deilig sol. Kommer nok ikke til å reise tilbake pga det skiftende været.

Anonymkode: f92fc...7c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...