Gå til innhold

Når starter dere å hadle på Wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

femåringen min fikk noe derfra til jul og tanken var god, men det er jo altfor stort..

Lurer på om det er minste størrelsen også 3XS-2XS

Anonymkode: fffa6...f8b

Skrevet

3xs er 134 og 2xs 140. 9-20 år med andre ord.

Anonymkode: 27eee...a17

Skrevet

Ja jeg kan jo sjekke om jeg får byttet det i noe mindre. Jenta mi er heller ikke spesielt stor så klærne er enorme.

Skrevet

Den gangen jeg jobbet i wow var 3xs 128. Men det er mange år siden nå.

Anonymkode: e158f...196

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den gangen jeg jobbet i wow var 3xs 128. Men det er mange år siden nå.

Er det da den minste størrelsen?

Skrevet

Datteren min var 7 da hun fikk en topp derfra i gave, den var 3xs og passet perfekt. Kan stemme at det tilsvarte 128

Anonymkode: b958a...d4b

Skrevet

Kjøpte nyleg kjole til 7 åringen der, i 3xs. Den var smal i modellen, men synes framleis det meste der ser for stort ut for henne. (brukar str 128) 

Anonymkode: ec9c8...f8d

Skrevet

Min er 8, blir snart 9, og vi har såvidt begynt å handle der nå. Fikk sine første klær derfra til jul. Hun virka veldig fornøyd når hun så de kom fra wow, Cubus har vært favoritten til nå.

Anonymkode: 030bc...2d9

Skrevet

6-åringen fikk julekjole derfra, den var 3xs, tror det var 128. Hun er lang og smal, så dem passet veldig fint. 

Anonymkode: 0de2b...782

Skrevet

De har jo smykker og annet accesories der som du kanskje kan bytte til? Min handlet der fra hun var ca 8 år så klærne er nok litt for store for en 5 åring ja. 

Anonymkode: f2cbe...e99

Skrevet

Det er en butikk man bør holde seg langt unna om man er opptatt av situasjonen med mikroplast i havet. Hval, fisk og fugl. 

Barna her i huset får gå i bomull, ull, silke og andre natur materialer. Det blir akseptert, det er jo bedre å gå med, og de forsøker å ta litt grønt ansvar. 

De har noen t-skjorter, og denim bukser som ikke er 100% polyester eller 100% akryl. Butikken er fæl. Synes heller ikke den er spesielt stilig for en 5 åring. 

Anonymkode: 37a6f...4de

Skrevet

3XS er den minste str.

Jenta her i huset begynte å hsndle der da hun gikk i 3.klasse. Er favorittbutikken og finner alltid mye fint der.

Anonymkode: 96ee9...bbd

Skrevet

Jentene mine på 9 og 11 shopper der😊 De har jo mye småstæsj også, som leppepomaden, sovemaske, toalettmappe, skjerf, fingervotter osv. Kanskje du kan bytte til noe sånt HI?☺️

Skrevet
1 time siden, KineMor ♥C&M&O♥ skrev:

Jentene mine på 9 og 11 shopper der😊 De har jo mye småstæsj også, som leppepomaden, sovemaske, toalettmappe, skjerf, fingervotter osv. Kanskje du kan bytte til noe sånt HI?☺️

Ja får prøve på det. Ser genseren er i sånt kunststoffmateriale jeg vanligvis ikke kjøper klær i.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er en butikk man bør holde seg langt unna om man er opptatt av situasjonen med mikroplast i havet. Hval, fisk og fugl. 

Barna her i huset får gå i bomull, ull, silke og andre natur materialer. Det blir akseptert, det er jo bedre å gå med, og de forsøker å ta litt grønt ansvar. 

De har noen t-skjorter, og denim bukser som ikke er 100% polyester eller 100% akryl. Butikken er fæl. Synes heller ikke den er spesielt stilig for en 5 åring. 

Er den butikken noe verre enn andre på butikker på det området?

Anonymkode: e0913...c2d

Skrevet

jenta vår er 7, men bruker 134/140 i vanlige klær, og har noen topper / kjoler derfra som passer perfekt. men jeg vet ikke hvilken str det er. 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det da den minste størrelsen?

Ja.

Skrevet
På 1/3/2018 den 14.11, Anonym bruker skrev:

Er den butikken noe verre enn andre på butikker på det området?

Ja. 

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. 

Man kan fint sjekke hva plagget er laget av før man kjøper det. Det er greit å lære dette til barna også slik at de selv kan sjekke. Barn ønsker ikke å forsøple så den saken er ganske enkel, det er værre med voksne. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja. 

Hvorfor det?

Skrevet
På 1/5/2018 den 1.20, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det?

En mye større andel av klærne er kunstig materiale. Det er vanskelig å finne uten. Godt over 90%. Slik er der ikke på verken H&M, Cubus, eller Lindex. Ei heller på Pomp de lux, eller Reflex. Sportsbutikker er litt krevende, mye polyester, ikke engang dw er like ille som wow. 

Forstår meg ikke på at folk ikke bruker forbrukermakten sin bedre, og sluttet å kjøpe skvipet. Det er jo ingenting positivt med det. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Anonym bruker skrev:

En mye større andel av klærne er kunstig materiale. Det er vanskelig å finne uten. Godt over 90%. Slik er der ikke på verken H&M, Cubus, eller Lindex. Ei heller på Pomp de lux, eller Reflex. Sportsbutikker er litt krevende, mye polyester, ikke engang dw er like ille som wow. 

Forstår meg ikke på at folk ikke bruker forbrukermakten sin bedre, og sluttet å kjøpe skvipet. Det er jo ingenting positivt med det. 

Var innom der for noen dager siden og kjøpte genser i økologisk bomull. Det du sier stemmer ikke, det er mye kunstig i butikkene generelt, selv dyrere merker har mye polyester enten blandet inn eller 100%. Dette vet jeg da jeg alltid sjekker plaggene før jeg kjøper de. Kommer også ann på plagget, finkjoler/pentøy er ofte polyester mens en jersey genser kan være 100% bomull eller bomull polyestermix. Wow har ofte små butikker og selger generelt mer pentøy enn andre merker som har større butikker og mer hverdagstøy. Jeg er mye rundt i butikker og vet det finnes mye syntet jevnt over desverre men som sagt i noen typer plagg er det nesten normalen (type kjole med to lag og tyll). 

Det er kjempefint å bruke forbrukermakt men da bør man nesten ikke ta besluttninger på feilopplysninger. 

Endret av Elina
Skrevet

Jeg var der å handlet, sammen med min datter. Det eneste i bomull var noen få T-skjorter. De hadde mange t-skjortene i 100% polyester.

De hadde noen leggings som var rik på bomull, men ikke fullt. 

De hadde jeans, mennda med litt elastan. Det aksepterer jeg. 

Vi gikk ikke der igjen! 

Så skulle hun ha penkjole. Det var et halvt år etterpå. Spurte fint om vi kunne gå på WOW. Ingen penkjole i hele butikken i annet enn 100% polyester. 

Wow er ikke en liten uavhengig butikk. De selger kun av merket WOW. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...