Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Jeg lurer på dette studiet. Var god i bed.øk og regnskap på vgs, men var veldig dårlig i matte. Nå skal det sies at vi hadde en ekstremt lite lærevillig lærer og jeg var veldig skolelei, så det var ingen god kombinasjon. Er det et veldig vanskelig studie? Anonymkode: b1c25...697
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Skrevet 1. januar 2018 Bachelorstudiet utgår og gjøres om til en mastergrad innen veldig kort tid. Så vidt jeg vet er det ingen som tar opp noen til bachelorstudier lengre. Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon med spesialisering i regnskap og det var ikke spesielt vanskelig. Stort sett samme emnene sett bort fra de tunge regnskapsfagene. Matten var ikke spesielt vanskelig, man kommer seg gjennom det ved å jobbe hardt. Anonymkode: bb93f...285
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #3 Skrevet 1. januar 2018 Studiet er ikke vanskelig. Jeg brukte ca 20 timer i snitt per uke, kanskje noe mer før eksamen, og har C i gjennomsnitt. Fikk god jobb og bra lønn (600.000 med åtte års ansiennitet.) Veldig fornøyd siden alternativet mitt ville vært kassen på kiwi, jeg har ikke konsentrasjon til å ute mer pøet studie enn jeg gjorde. Anonymkode: 0f18c...a82
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #4 Skrevet 1. januar 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Studiet er ikke vanskelig. Jeg brukte ca 20 timer i snitt per uke, kanskje noe mer før eksamen, og har C i gjennomsnitt. Fikk god jobb og bra lønn (600.000 med åtte års ansiennitet.) Veldig fornøyd siden alternativet mitt ville vært kassen på kiwi, jeg har ikke konsentrasjon til å ute mer pøet studie enn jeg gjorde. Anonymkode: 0f18c...a82 Jobber du hos en av de store, eller i et mindre firma? Anonymkode: 7a39a...bd4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber du hos en av de store, eller i et mindre firma? Anonymkode: 7a39a...bd4 Jeg jobber som regnskapsmedarbeider i et lite/middels stort firma (ca 45 ansatte). Jeg har kun videregående og en del års erfaring men tjener nesten 700.000,-. Anonymkode: a9753...d34
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #6 Skrevet 1. januar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber som regnskapsmedarbeider i et lite/middels stort firma (ca 45 ansatte). Jeg har kun videregående og en del års erfaring men tjener nesten 700.000,-. Anonymkode: a9753...d34 Off topic, men det er så utrolig latterlig. Anonymkode: befa8...2cb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #7 Skrevet 1. januar 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Off topic, men det er så utrolig latterlig. Anonymkode: befa8...2cb Ble litt nysgjerrig her, men hvorfor er det latterlig? Anonymkode: f51d6...33d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Trenger ikke å være god i matte. Fagene som krever mest er revisjonsfagene, som årsregnskap og god regnskapsskikk, hvor du også har karakterkrav. Ang utdannelsen, riktig som noen påpeker her at du mest sannsynlig må sikte mot master hvis du ønsker å jobbe innen revisjon. De fleste revisjonsfirmaene ansetter helst folk med master. Hvis du vil jobbe som regnskapsfører så er ikke dette en problemstilling. Anonymkode: b175f...480
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Ble litt nysgjerrig her, men hvorfor er det latterlig? Anonymkode: f51d6...33d Mener sikkert det er latterlig høy lønn for en sånn type jobb. Det synes jeg og Anonymkode: 8b811...574
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jobber du hos en av de store, eller i et mindre firma? Anonymkode: 7a39a...bd4 Jeg jobber i en organisasjon med ca 40 ansatte. Ikke som revisor. Anonymkode: 0f18c...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå