Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men den er vel ikke verre enn annen jord? Alt som ikke har torv er ok i min bok... og så blander jeg i litt hist og pist av hva jeg tenker jeg trenger? Hele samlingen min av sjøglass ligger nå og lager luftig jord i pelargonium-pottene...

Anonymkode: c3837...6e8

22 minutter siden, Havhesten2017 skrev:

Plante hvitløkbåter inne nå? Vil gjerne inspireres

I disse gråvåte januartider må man gjøre det som trengs for å beholde lysta, så jeg har nå sådd karse på bomullspads i pene gamle arveboller som står og spirer under overlyset på kjøkkenet, og så var det et par hvitløkbåter som hadde rukket å spire (siden julematen er hvitløksfri) og de kan plantes med den grønne spiren opp i noe smått og pent, og så kommer en stadig lenger grønn spire som du kan hakke opp og spise i salat, for eksempel. Alt som spirer er håpefullt! :) Og overlys under kjøkkenskapene er skapt for spiring.

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men den er vel ikke verre enn annen jord? Alt som ikke har torv er ok i min bok... og så blander jeg i litt hist og pist av hva jeg tenker jeg trenger? Hele samlingen min av sjøglass ligger nå og lager luftig jord i pelargonium-pottene...

Sjøglass?

Anonymkode: 60cc0...e63

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men sjøglass er jo for vakkert til å grave ned? Mitt ligger i vinduskarmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...