Gå til innhold

Hvordan hadde du som kvinner reagert hvis en ukjent mann spurte deg om han kunne ha slikket deg?

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, ma(G)ma med to små :) skrev:

Hvis jeg hadde vært singel og en kjekk mann la an på meg hadde jeg ikke hatt noe problem med å «la ham» slikke meg, men hvis da måtte jeg jo først ha hatt lyst på ham, og den lysten ville ha vært totalt fraværende dersom mannen hadde startet samtalen med «får jeg slikke deg?».

Da hadde jeg dømt deg som en skikkelig gris før du så mye som rakk å forberede setning nummer to.

Dette svaret likte jeg ;) Jeg er 197 cm høy, mørkt halvlangt hår, kort skjegg og en godt trent kropp. Og er sånn nogenlunde populær blant damer. Men selvsagt så skal damene også vise interesse for meg, Og hvis damene kommer til og bli satt ut av spm så kommer jeg til og si at jeg bare tullet og at det ikke var seriøst ment før jeg fant på en annen replikk. Men jeg føler meg nesten avhengig av f***e og jeg kan aldri få nok av det og jeg nyter hvert sekund når jeg har en f***e fremfor øyene.

Anonymkode: 2b36f...b98

Fortsetter under...

Om du og kompisen din ønsker å fremstille dere selv som totalt sosialt og emosjonelt tilbakestående og mindre intelligente så er jo det helt opp til dere.

Ikke bare fremstiller dere dere slik, du må jo være det også, for hvis ikke hadde du tatt til deg det majoriteten av kvinner forteller deg, så beviser du det inntrykket du gir.

Du har svært lite av ovenstående evner når du svarer som du gjør, spesielt siden du tror det bare er å "be om unnskyldning". Du er tydeligvis en av de som heller ikke forstår hvor grensene går og hva som er seksuell trakassering. Når du mangler så totalt sperrer som du viser ved å si slike ting til kvinner, da viser du også at du er en "mann" som er ustabil, man ikke kan stole på. Slike kommentarer kommer gjerne fra menn som ikke tar nei for et nei, dvs. kvinnene du spør vil trolig måtte se seg over skulderen resten av kvelden, passe på at de ikke er alene osv. Spiller ingen rolle at du ikke tar kontakt igjen, for du fremstår som en ustabil fyr som kun tenker på egen tilfredsstillelse, som en potensiell overgriper.

Du og kompisen (det er forresten ikke vanskelig å forstå hvem en av dere er) tør ikke gjøre dette i den byen dere kommer fra. Dvs. dere mener at når dere skal trakassere kvinner så må dere gjøre det et sted dere ikke blir gjenkjent. Enda mer creepy, enda større inntrykk gir dere av å være potensielle overgripere. Spiller ingen rolle om dere vil overgripe dere på kvinner eller ikke, for det er det inntrykket dere gir - det sammen med minimal sosial intelligens, manglende evner emosjonelt og mindre intelligens så gir helhetsinntrykket inntrykk av at dere er potensielle overgripere.

Anonymkode: 1cd25...4e6

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kjære deg, Det går vel an og spørre et litt kontroversielt spm uten å bli sett på som et troll? lol. Og hva er det som er så ekkelt med at en heterofil mann ønsker og slikke en dame? Det er det mest naturlige i verden. Jeg håper at andre forum medlemmer har en høyere terskel når det kommer til rapportering.

Det er det mest naturlige i verden når man har fått intimkontakt med den angjeldende dama. Før det er det bare trakasserende og upassende.

Anonymkode: 43372...272

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, Jeg driter absolutt ikke i om hvis damene skulle bli usikre og redde, Da hadde jeg beklaget og forsikret henne om at hun kan være trygg på meg.

Å ja, så det er sånn det foregår! De fyrene som voldtar kvinner, det er de som IKKE sier at hun kan være trygg på henne 😂😂😂😆😆😆 hvor idiot går det an å bli? 

Annonse

Har fått det spørsmålet samt mange andre i «samme gate» opptil fler ganger. Tar det overhodet ikke som seksuell trakassering og ler det bare bort og takker pent nei. 

Anonymkode: a6977...ea5

Da hade jeg anmeldt deg for  seksuell trakassering, og ingen unnskyldning i verden hadde fått meg til å trekke den anmeldelsen. Det kan godt hende anmeldelsen hadde blitt henlagt eller avvist, men jeg skulle lagd et helvetet for deg frem til en eventuell henleggelse.

Anonymkode: 1537b...6e7

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du og kompisen din ønsker å fremstille dere selv som totalt sosialt og emosjonelt tilbakestående og mindre intelligente så er jo det helt opp til dere.

Ikke bare fremstiller dere dere slik, du må jo være det også, for hvis ikke hadde du tatt til deg det majoriteten av kvinner forteller deg, så beviser du det inntrykket du gir.

Du har svært lite av ovenstående evner når du svarer som du gjør, spesielt siden du tror det bare er å "be om unnskyldning". Du er tydeligvis en av de som heller ikke forstår hvor grensene går og hva som er seksuell trakassering. Når du mangler så totalt sperrer som du viser ved å si slike ting til kvinner, da viser du også at du er en "mann" som er ustabil, man ikke kan stole på. Slike kommentarer kommer gjerne fra menn som ikke tar nei for et nei, dvs. kvinnene du spør vil trolig måtte se seg over skulderen resten av kvelden, passe på at de ikke er alene osv. Spiller ingen rolle at du ikke tar kontakt igjen, for du fremstår som en ustabil fyr som kun tenker på egen tilfredsstillelse, som en potensiell overgriper.

Du og kompisen (det er forresten ikke vanskelig å forstå hvem en av dere er) tør ikke gjøre dette i den byen dere kommer fra. Dvs. dere mener at når dere skal trakassere kvinner så må dere gjøre det et sted dere ikke blir gjenkjent. Enda mer creepy, enda større inntrykk gir dere av å være potensielle overgripere. Spiller ingen rolle om dere vil overgripe dere på kvinner eller ikke, for det er det inntrykket dere gir - det sammen med minimal sosial intelligens, manglende evner emosjonelt og mindre intelligens så gir helhetsinntrykket inntrykk av at dere er potensielle overgripere.

Nei, Vi ønsker ikke og fremstille oss som tilbakestående idioter. Men jeg vil vise damene med en gang hva det er jeg vil ha.

Både jeg og kompisen min er normalt oppegående mennesker, Og jeg skal være forsiktig når jeg først tar kontakt med damene og hvis de ikke er interessert så lar jeg dem selvfølgelig være i fred og hvis de viser tegn til frykt eller usikkerhet så skal jeg fortelle dem at de ikke har noe og frykte.

Altså dette er ikke som vi vanligvis gjør men siden at vi ikke er i hjembyen vår så har lite eller ingenting og tape, Jeg mener at hvis en dame skulle bli fornærmet eller følt seg utrygg etter spm så hadde jeg gjort mitt beste for og forsikre henne om at hun har ingenting og frykte og beklaget spm. Jeg har tidligere blitt spurt om lignende spm fra kvinner men jeg følte meg ikke krenket over det, Slettest ikke. Og seksuell trakassering er ifølge meg hvis man beføler dama eller presser henne til sex osv. Og jeg er ikke ustabil og hvis en dame avviser spm så er jeg helt OK med det. Jeg har aldri befølt eller hatt sex med en dame uten hennes bevisste vilje.

Og hverken jeg eller kompisen er potensielle overgripere.

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fått det spørsmålet samt mange andre i «samme gate» opptil fler ganger. Tar det overhodet ikke som seksuell trakassering og ler det bare bort og takker pent nei. 

Så godt og lese :) Jeg mener også at lignende spm er langt i fra seksuell trakassering. Fint og høre at tar det med humor ;) Men har alltid takket nei?

Nå venter bare jeg på drosjen, Så skal jeg inn til byen og spørre damene om jeg kan få tilfredsstille dem, Jeg har ikke fått meg noe f***e på over to mnd nå så det begynner og bli frustrerende.

Hvor mange mye f***e tror dere at jeg får smakt på i natt? på en skal fra null til ti? Ønsker meg selv lykke til ;) 

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, Vi ønsker ikke og fremstille oss som tilbakestående idioter. Men jeg vil vise damene med en gang hva det er jeg vil ha.

Både jeg og kompisen min er normalt oppegående mennesker, Og jeg skal være forsiktig når jeg først tar kontakt med damene og hvis de ikke er interessert så lar jeg dem selvfølgelig være i fred og hvis de viser tegn til frykt eller usikkerhet så skal jeg fortelle dem at de ikke har noe og frykte.

Altså dette er ikke som vi vanligvis gjør men siden at vi ikke er i hjembyen vår så har lite eller ingenting og tape, Jeg mener at hvis en dame skulle bli fornærmet eller følt seg utrygg etter spm så hadde jeg gjort mitt beste for og forsikre henne om at hun har ingenting og frykte og beklaget spm. Jeg har tidligere blitt spurt om lignende spm fra kvinner men jeg følte meg ikke krenket over det, Slettest ikke. Og seksuell trakassering er ifølge meg hvis man beføler dama eller presser henne til sex osv. Og jeg er ikke ustabil og hvis en dame avviser spm så er jeg helt OK med det. Jeg har aldri befølt eller hatt sex med en dame uten hennes bevisste vilje.

Og hverken jeg eller kompisen er potensielle overgripere.

Med dette svaret viser du bare to ting - du forstår ikke hva jeg skrev, og du bekrefter bare det jeg skrev ang. manglende sosial intelligens, manglende empatiske/emosjonelle evner og mindre intelligent (som ikke greier å forstå så elementære ting som de aller fleste i denne tråden har forklart deg). Men det er jo ikke overraskende.

Jeg skrev ikke at dere er potensielle overgripere, men at dere vil oppfattes som potensielle overgripere. Og det er noe dere velger helt selv. Bare det er jo svært lite smart.

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå venter bare jeg på drosjen, Så skal jeg inn til byen og spørre damene om jeg kan få tilfredsstille dem, Jeg har ikke fått meg noe f***e på over to mnd nå så det begynner og bli frustrerende.

Hvor mange mye f***e tror dere at jeg får smakt på i natt? på en skal fra null til ti? Ønsker meg selv lykke til ;) 

Fy faen du gjør meg dårlig. 

At du hele tiden spør "hvor mye tror dere jeg får", og lignende spørsmål, viser hvor stor gris du er. Kvinner betyr ingenting, de har ingen verdi, de er ingenting. Vi er kun "f***e".(BTW det ekleste navnet på en vagina ever) 

At du ikke har fått deg på 2 mnd er ikke overraskende. Svin! Håper jeg møter på deg i kveld. Våger du å spørre, så får du en knockout du aldri har kjent maken til.

Anonymkode: 31b95...ce5

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal være hyggelig og forsiktig mot damene, Men jeg tror ikke at de vil oppfatte det som seksuell trakassering. Og hvis en dame vil oppleve det som sårende så skal jeg gjøre mitt beste for og beklage det og si at det bare var en spøk e.l. Men tror dere at jeg får dradd av trusa til en dame med og si det rett ut å være frempå?

Trist og høre at du har blitt utsatt for voldtekt, Håper at det går bedre med deg nå. Og menn gjør noe slikt mot en dame skulle vært skambanket.

Det er seksuell trakassering. Du er en patetisk loff som med en kamerat planlegger å trakassere mange kvinner. God bedring.

Anonymkode: 0e11b...525

Dette er noe av det rareste jeg har lest her inne, og det sier litt..

Jeg tror dette er troll, for jeg nekter å tro at normalt oppegående menn holder på med slike ting.

Og den åndssvake påstanden om at han "straks vil be om unnskyldning hvis hun blir sur" er jo bare jug. Dette er folk som ikke tar et nei for et nei. Svarene hans i tråden belyser jo hvor lite han klarer å ta til seg av andres innspill. 

Har ikke lest alle svarene, men jeg ville opplevd det som truende. Har opplevd lignende før (som de fleste andre damer), og jeg følte meg utrygg og frihetsberøvet. Vær så snill og ikke gjør det!

Anonymkode: bfda6...dfc

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så godt og lese :) Jeg mener også at lignende spm er langt i fra seksuell trakassering. Fint og høre at tar det med humor ;) Men har alltid takket nei?

Ja, selvom jeg ikke oppfatter det støtende på noe vis så er det ikke akkurat turnon som første replikk ;)

Jeg hadde fått meg en latter, blunket til deg og sagt: Nei takk, men lykke til. For så å gitt deg et smil. 

Hadde ikke tatt det seriøst eller høytidelig.  Det er ikke trakassering å stille et spørsmål. 

Så lykke til :) Hope u score! 

Anonymkode: cbdde...252

Jeg hadde sett dumt på vedkommende om en (ukjent) guttevalp hadde dukket opp og foreslått noe slikt. Menn gjør nemlig ikke det, ukjente eller ei.

Anonymkode: f7fc4...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...