Stky1011 Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 Jeg har tenkt meg til syden alene med min datter på 1 år, men er usikker på hvilket hotell jeg bør velge? Jeg har bestilt til sunwing Alcudia, men er usikker. Trenger tips! Har du/dere vært på sunwing Alcudia? Var det bra? Og er det forresten flere som har reist alene med barn, hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Sunwing eller OBC er flotte hoteller å reise til med barn. Jeg reiser alltid alene med mine to barn og velger alltid slike hotell. Enkelt for meg og flott for dem. Bestiller alltid all inklusive. Har ikke selv vært i alcudia. Men de fleste jeg kjenner til har vært fornøyd. Anonymkode: 6743d...c12
GeeGee Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sunwing eller OBC er flotte hoteller å reise til med barn. Jeg reiser alltid alene med mine to barn og velger alltid slike hotell. Enkelt for meg og flott for dem. Bestiller alltid all inklusive. Har ikke selv vært i alcudia. Men de fleste jeg kjenner til har vært fornøyd. Anonymkode: 6743d...c12 Hva er OBC?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 3 minutter siden, GeeGee skrev: Hva er OBC? Ocean beach club. Anonymkode: 6743d...c12
tante grusom master of law Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Jeg synes Alcudia eller sunwing kallithea er best, så jeg tror du kommer til å få det fint. Fra sunwing Alcudia kan du gå trilleturer langs stranden inn til byen.
KellyTaylor Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Da har du gjort godt valg med å velge Sunwing. Men ta en titt på OBC også. Er samme konseptet men graden bedre. Skandinavisk talende personell på begge, legeservice hvor egen stiller på rommet innen 20 min ca ( iallefall på Sunwing/OBC Sandy bay). Er sikkert likt på alle Sunwing
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #7 Skrevet 31. desember 2017 10 minutter siden, Pæddan skrev: Da har du gjort godt valg med å velge Sunwing. Men ta en titt på OBC også. Er samme konseptet men graden bedre. Skandinavisk talende personell på begge, legeservice hvor egen stiller på rommet innen 20 min ca ( iallefall på Sunwing/OBC Sandy bay). Er sikkert likt på alle Sunwing Har samme erfaring med lege. Fikk beskjed om at legen kommer innen en time. Kom til rommet på under 20 minutter. Ble tatt på alvor og sendt videre med en gang. Kom rett inn til barnelege på sykehuset. Jeg begynte å snakke engelsk til legen. Men damen ved siden av var visst tolk. Så da tok vi det på norsk. Flott opplegg. Bedre ivaretatt der enn vi noen gang har blitt i Norge. Anonymkode: 6743d...c12
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Du kan trygt velge hvilket som helst Sunwing Resort. De er alle helt supre når man reiser med barn 😊 Anonymkode: cb74b...550
Stky1011 Skrevet 31. desember 2017 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2017 tusen takk for svar alle sammen! ❤️ Har dere noen råd ellers, når det gjelder det å reise med barn alene? Jeg er jo litt hysterisk når det kommer til kidnapping og om jeg skulle bli syk ol., men dette er vel ja, bare det å være hysterisk? 🙈
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 Sykdom har også vært min største frykt når jeg reiste alene. I starten reiste jeg med venninner som også var alene med barn. Etterhvert som barna ble større turte jeg å reise helt alene med de. Barnas far eller en av mine foreldre kunne nok kommet med første fly om det var superkrise. Minste var tre første gang vi dro helt alene til varmere strøk. Kidnapping i Spania eller Hellas har jeg aldri bekymret meg over. Er jo sammen med barna til enhver tid. Anonymkode: 6743d...c12
Stky1011 Skrevet 31. desember 2017 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2017 Det er dette med sykdom som er mest skremmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå