Gå til innhold

Kvinner, Er dette et godt sjekketriks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Babe, Er dine foreldre terrorister? Og da sier hun, Hva for noe? Fordi du ser ut som en bombe.

Tror du at dette hadde funket? eller er det en ganske dårlig sjekkereplikk?

Anonymkode: b0902...d14

Skrevet

Helt krise. 

Men sjekkereplikker er som regel fullstendig feil da. 

Skrevet

Pinlig dårlig.

Anonymkode: 4158c...151

Skrevet

Haha, uff nei. hvor gammel er du? Men er det positivt å bli kalt ei bombe altså? Jeg ville tatt det mer negativt

Anonymkode: ffad4...0dc

Skrevet

Hva med å si " hei, synes du er fin" Ta en kopp kaffe?

Skrevet

"ser ut som en bombe",hadde jeg tatt som en fornærmelse! Det høres jo ut som at mener at jeg ser forferdelig ut da.

Anonymkode: 62174...e71

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

"ser ut som en bombe",hadde jeg tatt som en fornærmelse! Det høres jo ut som at mener at jeg ser forferdelig ut da.

Det var det jeg og tenkte

Skrevet

Slike replikker er det største turnoffet som finnes. Jeg er enig med fremgangsmåten som Pædden foreslår ovenfor.

Anonymkode: 97de4...655

Skrevet

Bombe = stor og rund og så sinna at jeg holder på å eksplodere?

Anonymkode: dde5c...24e

Skrevet

Det er ikke alt som lar seg oversette direkte fra engelsk. Og sjekkereplikker er uansett litt sånn "bor fortsatt hos mor og far, men bruker mye tid på å prøve altfor hardt på å få meg dame". 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pinlig dårlig.

Nei, Det er vel kanskje ikke den beste sjekkereplikken.

Skrevet

Er ikkje alt man kan oversette direkte fra engelsk altså. Spesielt ikke fra afroamerikansk dialekt. Men altså, ingen bruker slike replikker seriøst.

Anonymkode: c7a9c...cc2

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg og tenkte

Foreldrene har gode gener, Og at dama ser ut som sexbombe.

Skrevet

Foreldrene har gode gener, Og at dama ser ut som sexbombe.

Det hjelper ikke det, hvis du må forklare det

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, Det er vel kanskje ikke den beste sjekkereplikken.

Mitt beste tips er å glemme sjekkereplikker, hvis du er gutt/ung mann og nå ønsker å øve inn noen "sikre" sjekkereplikker. De fungerer sjelden.

Slike sjekkereplikker gir inntrykk av å være noe som er sagt mange ganger før til mange damer før, og det gir den du forsøker å sjekke opp en følelse av å bare være et nummer i rekka, at hun ikke er spesiell, at du ser på henne som et objekt. Så en sjekkereplikk vil i de fleste tilfeller ha motsatt virkning enn hva du faktisk ønsker den skal ha.

Det er noen ytterst, ytterst få menn som kan komme med en god sjekkereplikk, men disse er som regel veldig trygge på seg selv, og de gjør det som regel på en selvironisk måte slik at det blir humoristisk og sjarmerende. Men det er svært, svært få menn som får dette til å fungere.

Det tryggeste du gjør er å være deg selv, ta kontakt med dama og vise at du ønsker å bli kjent med henne som person, vis at du har humoristisk sans (uten å dumme ut noen), at du er trygg på deg selv. Det betyr ikke at du ikke kan være nervøs i sjekkesituasjonen, men det at du står for den du er og det at du liker henne nok til å snakke med henne. Og er det gjensidig så kommer dere nok videre og blir bedre kjent.

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mitt beste tips er å glemme sjekkereplikker, hvis du er gutt/ung mann og nå ønsker å øve inn noen "sikre" sjekkereplikker. De fungerer sjelden.

Slike sjekkereplikker gir inntrykk av å være noe som er sagt mange ganger før til mange damer før, og det gir den du forsøker å sjekke opp en følelse av å bare være et nummer i rekka, at hun ikke er spesiell, at du ser på henne som et objekt. Så en sjekkereplikk vil i de fleste tilfeller ha motsatt virkning enn hva du faktisk ønsker den skal ha.

Det er noen ytterst, ytterst få menn som kan komme med en god sjekkereplikk, men disse er som regel veldig trygge på seg selv, og de gjør det som regel på en selvironisk måte slik at det blir humoristisk og sjarmerende. Men det er svært, svært få menn som får dette til å fungere.

Det tryggeste du gjør er å være deg selv, ta kontakt med dama og vise at du ønsker å bli kjent med henne som person, vis at du har humoristisk sans (uten å dumme ut noen), at du er trygg på deg selv. Det betyr ikke at du ikke kan være nervøs i sjekkesituasjonen, men det at du står for den du er og det at du liker henne nok til å snakke med henne. Og er det gjensidig så kommer dere nok videre og blir bedre kjent.

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med sjekkereplikker fra tidligere av, Jeg er mann i mitten av 20-årene som er betatt av en jente som er noen år yngre. Jeg har ikke lagt inn støtet på henne enda, I frykt for at det ikke skal gå som jeg ønsker.

Ja, Dette er nok ikke den beste sjekkereplikken haha. Jeg vil ikke at hun skal tro at jeg sjekker henne opp bare for å få meg et ligg, Jeg vil vise at hun er verdens vakreste kvinne og at hun betyr noe helt spesielt for meg.

Jeg har tidligere kommet med noen sjekkereplikker til damer som har funket, Men min erfaring er det at viktigste når man møter en dame er og vise selvtillit og fremstå som sjarmerende. Men alle kvinner faller for ulike saker og ting, Jeg kjenner ikke den kvinnen som jeg er betatt av og har bare møtt/sett henne ved en 7-8 anledninger og når jeg har hatt øyekontakt med henne så gir jeg henne et smil, Men ingen av tilfellene har vært de riktige tidspunktene for og be henne ut.

Ja, Du har et godt poeng. Det beste er nok og starte en forsiktig samtale for og siden begynne og flørte med henne, Men greia er den at jeg vanligvis liker å være mer direkte og gi damer sjekkereplikker. Men med hun her så har jeg en redsel for at det ikke skal funke og at jeg dummer meg ut. Takk for svaret og for tipset ;) 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har både gode og dårlige erfaringer med sjekkereplikker fra tidligere av, Jeg er mann i mitten av 20-årene som er betatt av en jente som er noen år yngre. Jeg har ikke lagt inn støtet på henne enda, I frykt for at det ikke skal gå som jeg ønsker.

Ja, Dette er nok ikke den beste sjekkereplikken haha. Jeg vil ikke at hun skal tro at jeg sjekker henne opp bare for å få meg et ligg, Jeg vil vise at hun er verdens vakreste kvinne og at hun betyr noe helt spesielt for meg.

Jeg har tidligere kommet med noen sjekkereplikker til damer som har funket, Men min erfaring er det at viktigste når man møter en dame er og vise selvtillit og fremstå som sjarmerende. Men alle kvinner faller for ulike saker og ting, Jeg kjenner ikke den kvinnen som jeg er betatt av og har bare møtt/sett henne ved en 7-8 anledninger og når jeg har hatt øyekontakt med henne så gir jeg henne et smil, Men ingen av tilfellene har vært de riktige tidspunktene for og be henne ut.

Ja, Du har et godt poeng. Det beste er nok og starte en forsiktig samtale for og siden begynne og flørte med henne, Men greia er den at jeg vanligvis liker å være mer direkte og gi damer sjekkereplikker. Men med hun her så har jeg en redsel for at det ikke skal funke og at jeg dummer meg ut. Takk for svaret og for tipset ;) 

Vær deg selv! 

En jente setter pris på å høre at hun er søt, vakker etc., men dropp sex prat i starten. 

Da jeg var ung, ble jeg sjarmert da en mann sa jeg var søt og faktisk snakket med meg. Turn off var klåing eller at han prøvde å kysse meg "for tidlig". Er man i samme rom ,men ikke snakket med hverandre, kunne et blikk over rommet være veldig pirrende. Eller at han plutselig kom bort med en øl eller et glass vin. De små tingene 😉

Lykke til!! 

Anonymkode: cf0a2...77a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da kaller du henne i hvert fall ikke for sexbombe. Vær deg selv, oppmerksom og interessert. Dropp alle kleine sjekkereplikker, det passer bedre når man er snydens og ønsker bare et ligg

Skrevet

Noe en 12 åring kunne sagt. Kanskje.

Hva med å bare være seg selv 😊 Jeg sier ting rett ut. 

Anonymkode: de659...2e2

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å si at du syns hun er verdens vakreste og at hun betyr noe spesielt for deg? Du skrev det jo selv.  Si det. 😊sjekkereplikker... Har det noensinne  funka for noen? Hehe Nei. 

Anonymkode: de659...2e2

Skrevet

Du hadde mista meg på "Hei, babe". Det er så kleint og så kunstig at jeg ikke hadde ofra et sekund på deg. Damer liker forskjellige ting, men de fleste liker en mann som er seg selv, og et "Hei, jeg heter Thomas" er tusen ganger bedre enn en dårlig sjekkereplikk. Om du liker å være direkte, så si da heller at du ikke kan ta blikket fra henne, og at du håper at dere kan bli godt kjent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...