mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 #1 Skrevet 29. desember 2017 Vi reiser i slutten av juli. Hvor tidlig bestiller dere flybilletter og av erfaring når er det billigst?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Skrevet 29. desember 2017 Hvis du skal reise med norwegian, er det billigst å bestille så tidlig som mulig. Anonymkode: 9d9f3...a5c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du skal reise med norwegian, er det billigst å bestille så tidlig som mulig. Anonymkode: 9d9f3...a5c Ja, sjekker fra dag til dag nå og prisen forandres hele tiden. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Bestill så tidlig som mulig. Altså så snart dere vet tid og sted. Charterturer er unntaket, der kan man være heldig og få billige turer rett før avreise, men de mest populære bostedene går jo først. I skoleferiene er det uansett lite restplasser. Anonymkode: 6fbdb...91b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Så tidlig som mulig. Flybilletter legges ut 11 mnd i forveien. Man kan selvfølgelig være heldig å finne billige billetter når man bestiller sent også, feks hvis fly ikke er fylt opp, man reiser i perioder med lav trafikk osv, men det gjelder kkke sommerferien..... vi bestilte sommerens flybilletter i september 🙂 Anonymkode: 7b66d...d9e
Dumi Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Reiser man mange sammen så vil jeg anbefale å bestille så tidlig som mulig. Selv pleier jeg å reise alene, og jeg gambler litt med det å bestille sent. Av og til er jeg heldig, andre ganger ikke. Etter min erfaring så er det ofte slik at fly som har avgang tidlig på morgenen er billigst. Ja, man må kan hende dukke opp på flyplassen 04.00, men...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 Bestill tidlig. Vi har allerede bestilt billetter til tur i juni, og skal snart bestille tur til august. Men vi reiser nå i januar og, de billettene bestilte vi for 2 uker siden. Men januar er en billig måned å reise, og ikke mange som reiser da, så da kan det lønne seg å vente. Før bodde besteforeldrene til barna i Spania, og vi var der hver sommer, da bestilte vi alltid i januar, for det ble dyrere for hver måned som gikk etter januar. Anonymkode: 5583d...084
Yellow Brick Road Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Det er det faktisk helt umulig å svare på. Vi skal ut å fly til sommeren og jeg har sjekket billetter med jevne mellomrom helt siden de forskjellige selskapene la ut for salg, men alt har vært altfor dyrt i forhold til hva vi har tenkt oss at vi må betale. Priser kan varierer fra dag til dag, fra tid på døgnet og litt flaks. Jeg og mannen har sittet og lett etter billetter samtidig og vi har opplevd å få opp helt forskjellige priser fra samme selskap på samme tid. Det samme har vi opplevd med hoteller. Det er mye triksing og miksing med priser. Altfor lenge må man jo ikke vente om man er flere som reiser sammen, men det er absolutt ingen automatikk i at de billigste billettene legges ut først.
Holzhaus Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 Norwegian har salg akkurat nå by the way utrolig greit å bestille div innenlandsturer i hvert fall som du vet du skal ta.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2017 Takk damer, da blir jeg å bestille i dag😊 hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå