Gå til innhold

Sånn pakke med avfarging for hår. Hvordan funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir håret bleket og stygt eller sliter det ned på den mørke hårfargen gradvis?

Har farget håret nesten svart. Vil bli lys til våren og tenkte at jeg sikkert må starte tidlig med å slite ned den mørke fargen

Anonymkode: c37a5...2b9

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan risikere å bli oransje i håret. Jeg skulle kjøpe en gang på vita, men hun som jobbet der anbefalte meg ikke å gjøre det. Det kommer an på hvor lik fargen du har i håret er  sammelignet med din ekte hårfarge. Jo større forskjell jo større sjanse for å få oransje hår

Anonymkode: 56ea2...5f6

Skrevet

Jeg har brukt den flere ganger. Hvis det er den avfargingen de selger på vita som heter eller annet med b4? Den funker ganske greit, og har aldri slitt på mitt hår.. Har aldri fått orange hår, men det kommer jo mye an på hvilken farge du har som naturlig.. Jeg er naturlig mørk brun, og farger håret jevnlig til både svart rødt og lilla.. Den fungerer slik at den åpner opp hårene og fjerner fargepigmentene fra hårfargen du har i. Når jeg har hatt svart hår blir det mørkebrunt igjen. Dog mørkere enn jeg er naturlig. Den gjør ikke en enorm forskjell, men den er gull verdt FØR en evt bleking så du har et mer naturlig og lysere utgangspunkt.. Jeg lker den :)

Anonymkode: 51283...7b3

Skrevet

Det er jo en type bleking (litt mildere). Mørk farge består av flere "lag", og utseendet beror på hvilken farge du skal bleke/avfarge. En avfarging er jo ment til å avfarge/bleke og så ny (lysere en før) farge oppå.

ville heller anbefalt deg å lysne tynne striper, hvis det er for mørkt. Mindre slitasje og mindre risiko

Anonymkode: a6ee7...1da

Skrevet

Jeg har fått egg helt greit resultat med avfarging. Men håret har blitt skjoldete, oransje og stygt etter eksponering for sol. 

Anonymkode: 8d3f9...ab2

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo en type bleking (litt mildere). Mørk farge består av flere "lag", og utseendet beror på hvilken farge du skal bleke/avfarge. En avfarging er jo ment til å avfarge/bleke og så ny (lysere en før) farge oppå.

ville heller anbefalt deg å lysne tynne striper, hvis det er for mørkt. Mindre slitasje og mindre risiko

Anonymkode: a6ee7...1da

b4 er ikke bleking, og fjerner den fargen du har i håret. det er noe helt annet enn avfarging og kan anbefales

Anonymkode: 6f85d...3db

Annonse

Skrevet

Også må du sette av GOD tid, og være forberedt på at det stinker helt pyton.. Lukter død og fordervelse, så ha i en egen pose du kan ta ut med en gang du er ferdig :P 

Anonymkode: 51283...7b3

Skrevet

aaaargh....jeg leser denne overskriften som avføring i stedet for avfarging hele tiden :(:( Haha...pakke med avføring lissom

Anonymkode: 07ee9...9a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...