Gå til innhold

Ny CBD viser fortsatt bare 1-2 uker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg tok ny test idag fordi legen  ikke kunne se hjerteslag på ul tirsdag. Har tatt hcg onsdag og i dag og får svar på mandag. Stressa som jeg nå er så håpet jeg en ny test ville berolige meg om den viste 3+. Den viste fortsatt bare 2-3 uker 😭 Dagene fram til mandag kommer til å bli lange...

Hvor langt er du på vei?

Forstår hvordan du har det. Jeg har også dratt fra tidlig ultralyd uten at de kunne se hjerteaktivitet, men jeg har aldri testet med ukesindikator(eller hva det nå het). De satte meg opp på ny time og jeg tok hcg-prøve annen hver dag. 

Annonse

Jeg var 5+6 etter siste mens, men han mente da jeg var 4-5. Tok ved 29.12 og den viste da 2-3 uker. Det samme i dag...Tatt hcg onsdag og i dag så får svar på mandag. Kan ikke gjlre annet enn å vente, men lurer på om andre har opplevd det med testene og det allikevel viste seg at alt var bra. Lyst til å sove bort hele helga:S

Mem hjerteslag ser man jo ikke ved 6 uke? Jeg tok ultralyd i uk 5+6 også (ivf så vet eksakt hvor langt jeg var på vei) kunne se en prikk på 2 MM uten hjerteslag.  Har nå 15 dager til termin :) dette går fint.

Anonymkode: fd888...d7a

Tusen takk, det beroliger meg litt ❤️ Skal til legen i morgen kl 12 og da får jeg svar på hcg prøvene. Nå har jeg tatt enda en cbd siden det var 2 i pakken og den viser også 3+🙈😂Herregud helt skrullete men i morgen får jeg i allefall svar og ser litt mere positivt på dt nå så takk ❤️

14 timer siden, Icequeen69 skrev:

Tusen takk, det beroliger meg litt ❤️ Skal til legen i morgen kl 12 og da får jeg svar på hcg prøvene. Nå har jeg tatt enda en cbd siden det var 2 i pakken og den viser også 3+🙈😂Herregud helt skrullete men i morgen får jeg i allefall svar og ser litt mere positivt på dt nå så takk ❤️

Hold oss oppdaterte? Lykke til! 😊 

Anonymkode: f7869...158

Annonse

Kom inn til legen og han sa hcg var veldig bra. Første prøven var på 11000 og andre nesten 20000. Så cbd viste da helt klart feil. Fikk tatt ul igjen og der så vi hjerte som banket ❤️ Og han sa at det nå så ut til at jeg var 6 uker og noen dager. Det stemmer i forhold til mine utregninger som er 6+5. Veldig veldig glad nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...