Gå til innhold

Noen som har vert på ferie i Malaysia? Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kun vært i Kuala Lumpur i noen dager, som del av en ganske spontan loffing rundt i området. Likte KL veldig godt, men det var ekstremt dyrt i forhold til f.eks. flere steder på Bali. Jeg likte enkelte områder på Bali svært godt (andre ikke i det hele tatt). Dette er 3-4 år siden.

10 minutter siden, beef sister skrev:

Jeg har vært i Malaysia ved noen anledninger, og jeg synes det er et flott reisemål! Historie, kultur, fin natur og storbyliv - jeg klarer ikke å se hva dere skal bli skuffet over. 

Hvordan er prisnivået? Eks hva betaler man for en vanlig middag? 

Anonymkode: aacc7...096

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er prisnivået? Eks hva betaler man for en vanlig middag? 

Det får du sikkert et mer korrekt svar på hvis du Googler, jeg har aldri fullstendig oversikt på pris, men du blakker deg neppe på restaurantregningene. Du kan fint få middager til godt under hundrelappen. 

Prisnivået styrer du jo uansett selv. Det er mange bra restauranter i Kuala Lumpur, som da også koster litt, men som allikevel kan regnes som billig dersom man sammenligner med prisnivået på tilsvarende Michelin-restauranter i for eksempel London. Andre og rimeligere steder vil jeg anslå at det koster rundt 150 for en middag, mens du andre steder kan få middag til femtilapp. Du kan mao. få det rimelig billig dersom du ønsker det. 

1 time siden, beef sister skrev:

Det får du sikkert et mer korrekt svar på hvis du Googler, jeg har aldri fullstendig oversikt på pris, men du blakker deg neppe på restaurantregningene. Du kan fint få middager til godt under hundrelappen. 

Prisnivået styrer du jo uansett selv. Det er mange bra restauranter i Kuala Lumpur, som da også koster litt, men som allikevel kan regnes som billig dersom man sammenligner med prisnivået på tilsvarende Michelin-restauranter i for eksempel London. Andre og rimeligere steder vil jeg anslå at det koster rundt 150 for en middag, mens du andre steder kan få middag til femtilapp. Du kan mao. få det rimelig billig dersom du ønsker det. 

Takk😊 Jeg har googlet, men finner svært lite om priser.

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bali er vel i Indonesia ja? 🙈😅 

Du, det er jeg klar over! Når man flyr til land med ekstreme passkontroller får man gjerne med seg at man har ankommet et annet land. Jeg nevnte det siden det kun er et par timer unna med fly, og etter mitt syn enda bedre. Men som nevnt har jeg kun vært i KL, og ikke andre steder i Malaysia, så sammenligningsgrunnlaget er svært snevert,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...