Gå til innhold

Hvilken Toro-saus kan jeg bruke til kalkunfilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så god på sauser. Trenger råd. I og med at jeg bruker kalkunfilet og ikke hel kalkun , blir det vel ikke så mye kraft til å eventuelt ha i sausen?

Anonymkode: d4aba...455

Skrevet

Bruk en kyllingsaus. Les på pakningen.

Skrevet

Bretagne kyllingsaus er god

Anonymkode: cd112...0d5

Skrevet

Fløtesaus👍🏻

Anonymkode: 7cd1a...3d2

Skrevet

Fløtesaus 👌🏻

Anonymkode: 3aa1e...3c4

Skrevet

Fløtesaus, og ta i det du måtte få av stekesjy 

Anonymkode: 8a4d1...3c1

Skrevet

Jeg bruker en pose fløtesaus og blander med en pose viltsaus. Knallgodt!

Skrevet

Fløtesaus brukes her også😊

Skrevet

ingen...  finnes masse gode sauser som ikke er toro eller knorr

Skrevet

Deg er superlett å lage saus selv! 

Fres f.eks.litt løk, gulrot, selleri, hvitløk i smør. Ha i hel pepper, laurbærblad, sennepsfrø og urter du liker. Hell over vann med kyllingfond. Kok lenge og vel til du har kraft. Sil av. Smelt smør i kjele, ha i mel og rør sammen. Spe med kraften, og  vips så har du saus. Topp med fløte eller en smørklatt, skal til med salt og pepper. 

Skrevet
1 minutt siden, MammantilNurket skrev:

Deg er superlett å lage saus selv! 

Fres f.eks.litt løk, gulrot, selleri, hvitløk i smør. Ha i hel pepper, laurbærblad, sennepsfrø og urter du liker. Hell over vann med kyllingfond. Kok lenge og vel til du har kraft. Sil av. Smelt smør i kjele, ha i mel og rør sammen. Spe med kraften, og  vips så har du saus. Topp med fløte eller en smørklatt, skal til med salt og pepper. 

Du er alt for snill... ;)

Skrevet

Fløtesaus og peppersaus blandet er også godt til kylling👍

Anonymkode: a4e60...12e

Skrevet

Hvis du vil lage saus selv, men ikke har nok kraft, bruk hønsebuljong. Smør og mel, så buljong (som er løst opp i vann) , så fløte. Smak til med litt salt og pepper. Grådig enkelt og grådig godt. Men uansett hva du velger, så ville jeg gått for fløtesaus til kalkun.

Anonymkode: 99c82...bd3

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du vil lage saus selv, men ikke har nok kraft, bruk hønsebuljong. Smør og mel, så buljong (som er løst opp i vann) , så fløte. Smak til med litt salt og pepper. Grådig enkelt og grådig godt. Men uansett hva du velger, så ville jeg gått for fløtesaus til kalkun.

Anonymkode: 99c82...bd3

Enig. Hønsebuljong er ok, men synes den kan bli litt salt. Føler at fond gir en rundere smak 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...