Gå til innhold

Betennelse i navlen... D:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt rød inni der. Hoven. Lukter ikke bra. Men lukter ikke betennelse/råttent heller. Seriøøøst... skal jeg vaske selv eller må jeg til legen!?

Anonymkode: e2e30...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask med saltvann eller annen sårrens og tørk godt. Veldig viktig at det blir tørt. Så går det nok over i løpet av et par dager. 

Anonymkode: a3e5d...0b1

Skrevet

Vaske med klorhexidin og smøre med sårsalve?   Men om det er skikkelig ille, burde du høre med legen.

Anonymkode: 5653c...2f8

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vask med saltvann eller annen sårrens og tørk godt. Veldig viktig at det blir tørt. Så går det nok over i løpet av et par dager. 

Anonymkode: a3e5d...0b1

Ok. Har saltvann, men svir det ikke da? 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vaske med klorhexidin og smøre med sårsalve?   Men om det er skikkelig ille, burde du høre med legen.

Anonymkode: 5653c...2f8

Ja.. tror jeg må kjøpe det. Vet ikke om det er skikkelig ille? 1,5 cm stort sår som er rødt. Helt blank væske 

Skrevet

Jeg får sopp i navelen HELE tiden.. Det stinker pyton, lukter gjennom klær og alt.. Vasker med vann og smører med canesten i noen dager så går det over :)

Anonymkode: 2a37c...8fc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får sopp i navelen HELE tiden.. Det stinker pyton, lukter gjennom klær og alt.. Vasker med vann og smører med canesten i noen dager så går det over :)

Lukter det tåfis?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lukter det tåfis?

På en måte? Kan ikke forklares, det lukter bare dritt :P Men navelen blir helt rød inni, og hoven sånn at det er ubehagelig og stikke fingeren eller en qtip inni f.eks. Blir såpass rødt at det blir en liten rød ring rundt navelen når det er som verst.. Er nok bare sopp, ikke betennelse du har ;) Og lege er unødvendig. Vask og smør med canesten så går det over på null komma niks. 

Skrevet

På en måte? Kan ikke forklares, det lukter bare dritt :P Men navelen blir helt rød inni, og hoven sånn at det er ubehagelig og stikke fingeren eller en qtip inni f.eks. Blir såpass rødt at det blir en liten rød ring rundt navelen når det er som verst.. Er nok bare sopp, ikke betennelse du har ;) Og lege er unødvendig. Vask og smør med canesten så går det over på null komma niks. 

Ok.. har sopp andre steder også da. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok.. har sopp andre steder også da. 

Da smører du der du har behov :) Du trenger i alle fall ikke dra til lege. Blir bedre etter bare én gangs smøring i navelen :)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da smører du der du har behov :) Du trenger i alle fall ikke dra til lege. Blir bedre etter bare én gangs smøring i navelen :)

Det er bra! Kan jeg smøre i halsen?

Skrevet

Det er bra! Kan jeg smøre i halsen?

Jadda. En teskje canesten pr 2 dl vann så blir det bra :P:P 

Skrevet

Husker jeg fikk betennelse i piercingen i navlen. En dag var den kjempe hoven og rød, jeg strøk så vidt borti den og den "eksploderte" 

Anonymkode: 8bdbd...c64

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husker jeg fikk betennelse i piercingen i navlen. En dag var den kjempe hoven og rød, jeg strøk så vidt borti den og den "eksploderte" 

Anonymkode: 8bdbd...c64

Jaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...