Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Del Skrevet 28. desember 2017 Nå har vi mistet to ganger på rad i Missed abortion. Først i uke 14(barnet var 14 uker) og etterpå i uke 12 (barnet var 12 uker). Det som er, er at det ikke er vanlig å miste når man har fått friske barn fra før, i tillegg er det ikke like vanlig å miste i 2. trimester. Dette får meg til å tenke at det er noe hakkende gale med meg Obduksjonene av babyene har vist to gutter. Problemet har visst begge gangene vært morkaken. Har noen noe erfaring eller noe som helst informasjon som kan gjøre meg klokere? Anonymkode: 597ae...079 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337915-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-en-ny-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Del Skrevet 7. januar 2018 På 28.12.2017 den 19.12, Anonym bruker skrev: Nå har vi mistet to ganger på rad i Missed abortion. Først i uke 14(barnet var 14 uker) og etterpå i uke 12 (barnet var 12 uker). Det som er, er at det ikke er vanlig å miste når man har fått friske barn fra før, i tillegg er det ikke like vanlig å miste i 2. trimester. Dette får meg til å tenke at det er noe hakkende gale med meg Obduksjonene av babyene har vist to gutter. Problemet har visst begge gangene vært morkaken. Har noen noe erfaring eller noe som helst informasjon som kan gjøre meg klokere? Anonymkode: 597ae...079 Hvilke problemer med morkaken? Får du noen utredning? Du burde i alle fall be om trombofiliutredning hos fastlege. Min kom tilbake negativ, men jeg tar likevel Albyl-e dette svangerskapet. Anonymkode: 8c3ce...d06 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337915-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-en-ny-graviditet/#findComment-148640069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå