Gå til innhold

Flere som går på Letrozol/Femar? Dele erfaringer..

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg bruker letrozol, andre prøveperiode nå til uka:) fikk iallefall eggløsning, s får vi se hvor lang tid det tar :) tror jeg hadde en kjemisk forrige periode grunnet positiv graviditetstest, fikk mens fem dager på overtid...

Nettopp ferdig med 1 runde 😊  har ikke merket noe til det enda annet enn litt hodepine. Funker d ikke denne runden blir d pause en mnd og så på igjen med en runde til. kontroll hos gyn slutten av uke 13-14 med mindre d skjer noe før den tid 🤞🏼

På 7.1.2018 den 14.46, Limaxxx skrev:

Nettopp ferdig med 1 runde 😊  har ikke merket noe til det enda annet enn litt hodepine. Funker d ikke denne runden blir d pause en mnd og så på igjen med en runde til. kontroll hos gyn slutten av uke 13-14 med mindre d skjer noe før den tid 🤞🏼

🤞Jeg er nettopp ferdig med andre runde med dobbel dose... Haff dette skal ikke være lett...😔 Får se hva som skjer når el kommer 🤞🤞🤞🤞🤞

15 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

🤞Jeg er nettopp ferdig med andre runde med dobbel dose... Haff dette skal ikke være lett...😔 Får se hva som skjer når el kommer 🤞🤞🤞🤞🤞

Tenk at noe som skal være så naturlig skal være så vanskelig 😪  tester du til El i tillegg? 

4 timer siden, Limaxxx skrev:

Tenk at noe som skal være så naturlig skal være så vanskelig 😪  tester du til El i tillegg? 

Ja helt utrolig...🤤 Ja jeg tester i tillegg. Alltid utslag på dag 14-15. Har timet riktig i mange dager både før under og etter... Så lurer jo litt på hva det er for noe..

Annonse

På 9.1.2018 den 19.06, babysyk-med spire! skrev:

Ja helt utrolig...🤤 Ja jeg tester i tillegg. Alltid utslag på dag 14-15. Har timet riktig i mange dager både før under og etter... Så lurer jo litt på hva det er for noe..

Hmmm det er ikke godt å si altså 🤔  har mannen sjekket seg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...