Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Ok, så jeg møtte en fyr og han er jævla fin og grei og alt det der. Vi har snakket og skrevet utrolig mye den siste tiden og da har jo også preferanser i senga blitt delt. Her har jeg blant annet nevnt at det er ingenting som skal opp, eller i nærheten av ræva mi. Dette var ikke noe must for han, så da tenkte jeg jo at det ikke blir noe problem, akkurat. Så når vi kommer i senga, har fått av meg alle klærne og han ligger halvnaken mellom bena mine så stikker han altså en finger (hold dere fast!) oppi rumpa mi. Jeg blir såpass paff av det hele, at jeg sier jo ikke noe som helst. Er ærlig talt litt usikker på om han veit hvor han er. Either way, så fingerpulte han meg i et minutt-ish og jeg fikk stoppet det på en ikke-belærende-måte og vi fortsatte med andre ting. So far so good. Så når vi kommer til runde nummer to eller tre den natta så skjer EKSAKT det samme igjen men denne gangen får jeg hoppet 15 meter bak og han ser jo fullstendig sjokkert og redd ut over reaksjonen min - men han fortsetter å slikke, uten å bruke noe finger. Jeg tenker igjen at han kanskje ikke helt vet hvor han var tidligere, eller hvor han var på tur igjen nå... men tenker jo at det virker som han har kontroll. Kanskje han bare tester. Så, på morgenen etter ligger vi å prater sammen og han sier noe sånn som "Du er jo så trang, når jeg stakk fingeren i musa di første gangen skjønte ikke hvordan det skulle være mulig å få pikken inn der en gang" og da går det opp for meg.... HAN VET DET IKKE SJØL. For han hadde jo ikke fingret meg i det hele tatt.  Har jo planer om å fortsette dette, og skjønner jo at jeg må være spesielt bygd der nede om det er mulig å bomme på de to hulla jeg har. Men jeg vil jo ikke bli fingerpult i rumpa heller. DIB, hva gjør jeg? #metoo  Anonymkode: df5b5...623
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Hahah!! Hysterisk! Men seriøst, dette er jo halve problemet til oss kvinner. Vi er ELENDIGE på å si ifra. Si det som det er da vel! "Ups ikke der nei! Lenger ned", og si det med et smil. Anonymkode: 34b68...453
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Herregud, hva er problemet? Du sier «feil hull!» og så viser du: «Her!» og så ordner det seg. Det er jo bare å snakke sammen. Anonymkode: ba842...524
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hahah!! Hysterisk! Men seriøst, dette er jo halve problemet til oss kvinner. Vi er ELENDIGE på å si ifra. Si det som det er da vel! "Ups ikke der nei! Lenger ned", og si det med et smil. Anonymkode: 34b68...453 Hah! På gang nummer to hadde jeg ikke lyst til å si "Døhh, du må lengre opp!" for da skjønte kanskje han selv at han var feil første gang og jeg lot han holde på i et minutt. Og nå er jeg redd han skal skjønne at han har fingerpult meg en gang i rumpa, en halveis gang, og holder på å å gjøre det på nytt om jeg sier no` Anonymkode: df5b5...623
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 K o m m u n i k a s j o n!!! Det er jo nesten litt synd i fyren som er så komplett uvitende. Hvor gammel er han? Du må lære deg å kommunisere, du hadde jo mange muligheter til det. Anonymkode: 335cc...db0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: K o m m u n i k a s j o n!!! Det er jo nesten litt synd i fyren som er så komplett uvitende. Hvor gammel er han? Du må lære deg å kommunisere, du hadde jo mange muligheter til det. Anonymkode: 335cc...db0 Han er absolutt gammel nok, og har absolutt pult sin del. Så hvordan han tok feil skjønner jeg ikke. Og nå tenker jeg at det må være innmari flaut for han å vite at han var så feil Anonymkode: df5b5...623
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 Han må jo ha vert full! Altså min 8 åring vet forskjell på bæsje hullet og det andre og han er også gutt 😂😂 Anonymkode: 452aa...877
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Har han ikke nese? Vil jo tro det luktet bæsj av han etter å ha vært i rumpa di! Anonymkode: 2f99a...429
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har han ikke nese? Vil jo tro det luktet bæsj av han etter å ha vært i rumpa di! Anonymkode: 2f99a...429 Den tanken slo meg også, jeg luktet ingenting. Men skjønner jo at jeg framover må passe på å vaske meg ekstra godt der også just in case Anonymkode: df5b5...623
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Har han ikke nese? Vil jo tro det luktet bæsj av han etter å ha vært i rumpa di! Anonymkode: 2f99a...429 Trenger ikke lukte bæsj altså! Anonymkode: bc797...e04
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Asså han der må jo informeres litt! Anonymkode: d3fc1...12e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #12 Skrevet 28. desember 2017 Lukter ivertfall noe helt annet enn om fingern har vært på rett plass. Rumpelukt selv lite lukter . Samme som med folk som rimmer , jeg fatter det ikke. En ting er alle bakteriene som er dritskumle men det er faktisk ikke sommerfuglukt der bak akuratt. Æsj Anonymkode: d3fc1...12e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 Det her tror jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 3cfe0...174
sug lut Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 Jeg kommer ikke forbi overskriften, hahahhaha !
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Jeg kommer ikke forbi overskriften, hahahhaha ! Samme her, jeg nyter den i fulle drag 😂 Anonymkode: 6136f...bdc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Jeg kommer ikke forbi overskriften, hahahhaha !  42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme her, jeg nyter den i fulle drag 😂 Anonymkode: 6136f...bdc Bra dere koser dere med den  Anonymkode: df5b5...623
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Skrevet 28. desember 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det her tror jeg rett og slett ikke på. Anonymkode: 3cfe0...174 Neivel. Det er altså helt sant! Anonymkode: df5b5...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå