Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #26 Skrevet 28. desember 2017 Jeg er utenlandsk, og det jeg virkelig elsker med norske menn er at flesteparten av dem først og fremst betrakter meg som et menneske, i stedet for å degradere meg til et objekt. Kommer aldri til å flytte hjem, klimaet til tross! Anonymkode: 2b841...446
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #27 Skrevet 28. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: De latinske mennene er jo bare innpåslitne og uhøflige. Og ute etter et ligg. Og du lar deg lure... Anonymkode: 2ea25...6ee Jeg synes ikke at italienske menn er uhøflige, de kan være innpåslitne men jeg synes ikke at de oppfører seg ufint. Og er ikke så si alle single menn ute etter et ligg? Anonymkode: c0499...a12
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #28 Skrevet 28. desember 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jada, sjarmerende kan de være. Sier akkurat det du vil høre, men baktanken er jo ikke like sjarmerende. En venninne reiste på ferie til et sydenland en gang hvor hun hadde møtt "veeeerdens mest sjarmerende fyr". Var helt forelska i denne kelneren som ga så mange komplimenter. En i annen venninne reiste til samme hotell noen måneder senere og jaggu meg var han ikke like sjarmerende til henne også Anonymkode: cbe70...431 Min erfaring var at italienske menn har mer selvtillit, Og er mer frempå og direkte enn hva den vanlige norske mannen er. Hadde også hørt mange slike historier at italienske menn var veldig innpåslitne og at de tok ikke nei som et nei. Men jeg ble positivt overrasket ja, de kunne være innpåslitne og komme med kommentarer som `i love you` `you are beautiful` på gebrokkent engelsk men de fleste respekterte hvis du sa at du ikke var interessert, og en annen ting som vi la merke til var hvor mye mer velkledde og velstelte italienske menn er i forhold til hva norske menn er, samtidig som de var mannlige og maskuline. Anonymkode: c0499...a12
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #29 Skrevet 28. desember 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Synd og skam at sånne som deg ødelegger ryktet for oss skandinaver. Anonymkode: 2ea25...6ee Mener du og si at fordi jeg liker italienske og latinske menn så ødelegger jeg ryktet for alle skandinaviske kvinner? Herregud... Anonymkode: c0499...a12
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #30 Skrevet 28. desember 2017 Noen guttegjenger har konkurranse om å nedlegge flest turister i løpet av en sesong. Jeg ville ikke trodd på alt som blir sagt av de lokale. Anonymkode: 95bd1...317
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #31 Skrevet 28. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mener du og si at fordi jeg liker italienske og latinske menn så ødelegger jeg ryktet for alle skandinaviske kvinner? Herregud... Anonymkode: c0499...a12 Hvis du smiler og rødmer til hver eneste kompliment du får, forteller du dem jo at de må fortsette. Hvordan tror du en italiensk kvinne svarer en player som prøver å sjekke henne på åpen gate? Tror du hun neier pent, takker for komplimenten og gir ham telefonnummeret sitt...? Anonymkode: 8acef...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå