Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg og tre venninner var to uker i Italia i våres og jeg ble bare helt satt ut over hvor mye mer åpne og frempå italienske menn er, selv på åpen gate midt på dagen så kunne italienske menn gå bort og flørte eller hvis du møtte en helt fremmed mann på gaten så ga de nesten alltid komplimenter til oss ! Jeg er helt klart ikke vant til at menn er såpass frempå her i Norge, Norske er generelt mer sjenerte og forsiktige enn hva italienske menn er, synes også at du oftere ser kjekkere menn i Italia enn hva vi gjør i Norge og det er veldig vanskelig å ikke bli sjarmert av dem Norske menn har noe og lære ! Anonymkode: c0499...a12
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Hvis du mener norske menn er kjedelige sier det mer om de norske mennene du har omgåtts enn om norske menn generelt. At latinske menn er mer frempå med flørting har jo noe med kultur å gjøre. Og så skal du ikke glemme at det er en del steder norske kvinner blir sett på som lette bytter for disse mennene også, fordi norske kvinner faller lett for det. Når det kommer til å være utadvent har vel både norske menn og kvinner mye å lære. Husk at det som er viktig er ikke hva man gjør i en flørteperiode, men hvordan man er å leve med på lang sikt. Men at det er hyggelig med litt ekstra oppmerksomhet, det er jeg enig i Anonymkode: 3cf24...85b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Det er vel som smaken... Selv kan jeg ikke fordra slike innpåslitne utlendinger som tror de er så sjarmerende og helst Guds gave til kvinnen. Jeg spyr innvendig og hadde aldri i livet falt for noe sånt. Gi meg heller en ekte nordmann som ikke er like falsk som dagens unge jenter! Setter mye mer pris på forsiktig og normal tilnærming. Anonymkode: 0929f...5b9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Å komme bort og flørte med fremmede er bare bad taste. Men oppmerksomhetssugne skandinaviske kvinner har jo gjennom en årrekke lyktes i å bombe alle blondiners rykte nedi syden. Så det nå er umulig å gå i fred, fordi enhver optimistisk kamaki eller latino lover ser for seg lettvint sex med halvfulle norske kjerringer ... Huff og atter huff. Anonymkode: 8acef...b03
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Selvsagt flørter de og gir komplimenter når de ser turister. En glimrende mulighet til å få seg en pulevenn i et par uker for så å aldri se de mer! Anonymkode: 63293...ce5
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Hadde norske menn holdt på slik hadde 70 % av norske kvinner ropt #me too. Så vi kan ikke klandre norske menn for norsk kultur. Anonymkode: 573fa...525
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde norske menn holdt på slik hadde 70 % av norske kvinner ropt #me too. Så vi kan ikke klandre norske menn for norsk kultur. Anonymkode: 573fa...525 Og selvsagt skulle de rope det. Male entitlement er det samme selv når man prøver å forkle det som galanterier. Anonymkode: 8acef...b03
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 De latinske mennene er jo bare innpåslitne og uhøflige. Og ute etter et ligg. Og du lar deg lure... Anonymkode: 2ea25...6ee
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 Jada, sjarmerende kan de være. Sier akkurat det du vil høre, men baktanken er jo ikke like sjarmerende. En venninne reiste på ferie til et sydenland en gang hvor hun hadde møtt "veeeerdens mest sjarmerende fyr". Var helt forelska i denne kelneren som ga så mange komplimenter. En i annen venninne reiste til samme hotell noen måneder senere og jaggu meg var han ikke like sjarmerende til henne også Anonymkode: cbe70...431
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 Synd og skam at sånne som deg ødelegger ryktet for oss skandinaver. Anonymkode: 2ea25...6ee
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Du synes slik oppførsel er sjarmerende og hyggelig. Jeg synes det er slitsomt og irriterende. Takk og lov for at man får gå i fred på gaten her hjemme. Anonymkode: bfd98...a66
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #12 Skrevet 28. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg og tre venninner var to uker i Italia i våres og jeg ble bare helt satt ut over hvor mye mer åpne og frempå italienske menn er, selv på åpen gate midt på dagen så kunne italienske menn gå bort og flørte eller hvis du møtte en helt fremmed mann på gaten så ga de nesten alltid komplimenter til oss ! Jeg er helt klart ikke vant til at menn er såpass frempå her i Norge, Norske er generelt mer sjenerte og forsiktige enn hva italienske menn er, synes også at du oftere ser kjekkere menn i Italia enn hva vi gjør i Norge og det er veldig vanskelig å ikke bli sjarmert av dem Norske menn har noe og lære ! Anonymkode: c0499...a12 Uff, kleint og slitsomt vil jeg heller kalle det. De er jo bare ute etter noe Anonymkode: 92e7c...31f
frk Nilsen Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 Bare slitsomt, det lyser lang vei hva de er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du mener norske menn er kjedelige sier det mer om de norske mennene du har omgåtts enn om norske menn generelt. At latinske menn er mer frempå med flørting har jo noe med kultur å gjøre. Og så skal du ikke glemme at det er en del steder norske kvinner blir sett på som lette bytter for disse mennene også, fordi norske kvinner faller lett for det. Når det kommer til å være utadvent har vel både norske menn og kvinner mye å lære. Husk at det som er viktig er ikke hva man gjør i en flørteperiode, men hvordan man er å leve med på lang sikt. Men at det er hyggelig med litt ekstra oppmerksomhet, det er jeg enig i Anonymkode: 3cf24...85b Jeg mener jo selvsagt ikke alle norske menn, men generelt så er norske menn passive og forsiktige. Ja, Du er nok innpå noe der ja. Men jeg har tidligere feriert i andre sydlandske land som Spania,Portugal og Tyrkia, Og etter min mening så er italienske menn de som er mest frempå og mest flørtete. Jeg kjenner meg ikke igjen i den siste beskrivelsen din, Vi pratet med italienske kvinner og de sa at italienske menn oppførte seg flørtete mot de også. haha Ja, Nordmenn er ikke den mest utadvendte folkegruppen. Jada, Men jeg må si at italienske menn er veldig sjarmerende også oppfører de seg mer som gentlemen enn hva den vanlige nordmann gjør. Ja, Det er hyggelig med ekstra oppmerksomhet og komplimenter. Anonymkode: c0499...a12
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Å komme bort og flørte med fremmede er bare bad taste. Men oppmerksomhetssugne skandinaviske kvinner har jo gjennom en årrekke lyktes i å bombe alle blondiners rykte nedi syden. Så det nå er umulig å gå i fred, fordi enhver optimistisk kamaki eller latino lover ser for seg lettvint sex med halvfulle norske kjerringer ... Huff og atter huff. Anonymkode: 8acef...b03 Det var ikke sånn at alle bare kom bort og flørtet, men du fikk ofte komplimenter fra ukjente italienske menn etterfulgt av et smil på åpen gate og det er noe som vi norske kvinner ikke er vant til hjemme i Norge. Hvem i alle dager har sagt at skandinaviske kvinner er mer oppmerksomhetssugne enn hva andre kvinner er? vi pratet med kvinner fra Tyskland, Nederland og Australia og alle sa det samme at de fikk mer oppmerksomhet fra menn i Italia enn hva de fikk i sine respektive hjemland. Anonymkode: c0499...a12
KellyTaylor Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 Grøsser når jeg møter slike innpåslitne mannbein som er ute etter å komme ned i trusene på blåøyde jenter fra Norden, og som drar de samme frasene hver gang OG som nauta av noen jenter går på!! Men ja, utrolig spennende å kurtisert, men takke meg til en nordmann som er traust nok for meg
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Skrevet 28. desember 2017 Jeg tar meg heller en traust grå nordmann hvor jeg må selv være litt pådriver enn en fløtepus som skal nedlegge meg med løfter om «amore» og speedos. Men jeg synes det er rart når menn holder ut stolen eller skal holde døren for meg og, jeg kan ta holde døren for han tenker jeg Anonymkode: 9e8a2...659
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #18 Skrevet 28. desember 2017 Det morsomme her er jo at HI definerer menn som kjedelige fordi de ikke gir komplimenter på åpen gate eller flørter på dagtid. Merkelig definisjon av kjedelig, men det er kanskje bare meg som mener at kjedelig er noe helt annet...? Anonymkode: 63293...ce5
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #19 Skrevet 28. desember 2017 Liker helst afrkanske menn jeg, enig om at norske menn er kjedelige!!! Spesielt i sengen.. Anonymkode: ecffb...607
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #20 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det var ikke sånn at alle bare kom bort og flørtet, men du fikk ofte komplimenter fra ukjente italienske menn etterfulgt av et smil på åpen gate og det er noe som vi norske kvinner ikke er vant til hjemme i Norge. Hvem i alle dager har sagt at skandinaviske kvinner er mer oppmerksomhetssugne enn hva andre kvinner er? vi pratet med kvinner fra Tyskland, Nederland og Australia og alle sa det samme at de fikk mer oppmerksomhet fra menn i Italia enn hva de fikk i sine respektive hjemland. Anonymkode: c0499...a12 Og så da? Det er bare bad taste likevel. I norsk kutyme er man mer tilbakeholden med "chatting up strangers", fordi det ikke er regnet for særlig respektfullt å glo og vurdere på åpen gate. Anonymkode: 8acef...b03
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #21 Skrevet 28. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker helst afrkanske menn jeg, enig om at norske menn er kjedelige!!! Spesielt i sengen.. Anonymkode: ecffb...607 Hva??? Har du høvla over alle norske menn??? Og alle afrikanske??? Jøss, ikke verst... Anonymkode: 2ea25...6ee
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #22 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva??? Har du høvla over alle norske menn??? Og alle afrikanske??? Jøss, ikke verst... Anonymkode: 2ea25...6ee Oh yeahhh 😂😂 Anonymkode: ecffb...607
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #23 Skrevet 28. desember 2017 Once u go black, u never go back!! 😂 Anonymkode: 92207...5c7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #24 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Once u go black, u never go back!! 😂 Anonymkode: 92207...5c7 Amen!!! Anonymkode: ecffb...607
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #25 Skrevet 28. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Once u go black, u never go back!! 😂 Anonymkode: 92207...5c7 Tull! En eneste black har gjort at jeg ikke vil det igjen. Gikk glatt tilbake. Anonymkode: 63293...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå