Gå til innhold

Jeg har 3 barn fra før med samme mann, nå skal jeg prøve å få en sammen med samboer som ikke har barn fra før

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt problemer med å bli gravid med mine første fordi alle ble født før jeg fylte 27 og fordi jeg ikke brukte mye prevensjon tidligere. Idag har jeg hormonspiral og har forstyrret menstrasjon i tillegg til spotting som jeg aldri har hatt før. Jeg er 32 år gammel nå. Kommer til å ta ut hormonspiralen til nytt år, til sommeren skal vi forsøke å lage barn, men er redd det vil ta tid med å bli gravid denne gangen. Dere som har ventet lenge med å bli gravide og som har brukt prevensjon i mellomtiden, var det vanskelig for dere å bli gravide?

Anonymkode: 95807...a7a

Fortsetter under...

Jeg ventet ikke superlenge, men er gravid med mitt første (28 år), har brukt p-piller i en evighet og hadde veldig uregelmessig mens. Gikk helt fint likevel (gravid i 3. Pp). Ikke ta sorgene på forskudd! 

Anonymkode: 8f896...1c2

Det er jo en mulighet for at det ikke er match mellom dere, det kan du jo ikke vite nå. Jeg har 2 barn, laget på første forsøk da jeg var 19 og 24. Er 36 nå, og har slitt litt i 1 års tid både med å holde på graviditetene og å bli gravid. Samme mann som til barn nr 2. Har mistet 3 ganger på denne tiden. 

Anonymkode: 51cca...0e0

32 år er jo ikke mye :-) ville ikke stresset med det. Kroppen din har jo også båret frem 3 barn tidligere = Godt tegn. 

Når syklusen min omsider stabiliserte seg noenlunde etter mange års p-pillebruk gikk det på 3. Forsøk. 

Anonymkode: 86552...761

Jeg har gått på p-sprøyte siden førstemann for 12 år siden, tok siste sprøyte i juni i år, og prøver nå på nummer to. Har hatt en menstruasjon, burde ha ny mens i disse dager, men bare vært tegn til noe uten at det setter i gang. Jeg har hatt mange rare symptomer etter slutt på prevensjon, og skal aldri i livet ha slike hormoner i kroppen igjen. Det er enorme forskjeller, alt fra sexlyst til følelser til følsomhet i kroppen. Alt jeg vet, er at det tar lang tid, og man må bare være OK med det 🙂 Lykke til! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...