Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Nå har jeg prøvd mange merker, i alle mulige prisklasser. Lar det virke tiden ut+ litt til. Men Neida!! De grå hårene tyter ut. Er jo selvfølgelig i front jeg har fått masse grå hår. Noen anbefalinger? Prøvd de de selger hos frisøren og. Jeg medium brun/mørk blond. Anonymkode: a56c0...790
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 Da lar du være. At man får grå hår er et tegn på at man er voksen. Grått hår er som regel også veldig pent. Anonymkode: c3d85...865
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 Slutt å skjule dem, begynn heller å stripe håret. En dyktig frisør vil kunne stripe håret ditt slik at det grå bare blir sjatteringer i et hår med mye spill ellers. Min gjør det, han legger striper med pensel, og jeg har lært å gjøre det selv også. Det fungerer supert. Anonymkode: e4df9...c16
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #4 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har desverre ikke økonom til å gå til frisør 7 ganger i året. Jeg synes ikke det er pent i mitt hår. Så å la det få vokse ut er ikke aktuelt. Anonymkode: a56c0...790
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #5 Skrevet 24. desember 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har desverre ikke økonom til å gå til frisør 7 ganger i året. Jeg synes ikke det er pent i mitt hår. Så å la det få vokse ut er ikke aktuelt. Anonymkode: a56c0...790 Om du striper det riktig er det nok med 2-3 ganger pr. år, fordi etterveksten ikke vises. Og får du det gjort et par ganger ordentlig så vil du også kunne se hvordan det gjøres, få tips om hvilke farger du bør velge, og da kan du gjøre det selv etterpå. Det gjør i hvert fall jeg. Anonymkode: e4df9...c16
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #6 Skrevet 24. desember 2017 Hvilke merke bruker du hjemme da til striper? Blir det ikke veldig gult? Anonymkode: a56c0...790
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #7 Skrevet 24. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvilke merke bruker du hjemme da til striper? Blir det ikke veldig gult? Anonymkode: a56c0...790 Jeg har brukt ulike som jeg har kjøpt på butikk, husker ikke merker nå. Nå må jeg imidlertid begynne med ganske mye lysere fordi jeg har altfor mye grått i håret, så har tenkt meg til frisøren for å få noen tips. Frisøren min har også tilbydt seg å blande farger som jeg kan stripe hjemme når det har vært helt krise, har sluppet det til nå, men tenkte jeg må få nye tips nå fordi jeg ikke ønsker å få gule eller hvitblonde striper. Uansett så er det stor forskjell fra hår til hår og farge til farge, så det beste er å få gode tips av noen som har mest mulig likt hår som deg selv (både farge og hårstruktur). Anonymkode: e4df9...c16
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #8 Skrevet 24. desember 2017 Du kan tønne ut noe av kontrastvesken ( det i selve flasken) og bruke alt av farvekremen( tuben) . Dette tipset fikk jeg av min frisør. Fungerer supert 😃 Anonymkode: 9635f...bbc
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2017 #9 Skrevet 24. desember 2017 om du ser på dine grå hårstrå, så ser du gjerne om de er litt grovere i teksturen? grått hår er ofte glasshår og da sitter ingen farger i det lenger enn kanskje to uker. bleke (stripe lyst) er eneste du kan få er varig resultat av. har lest at å skylle med eplesidereddik kan hjelpe å få farge til å sitte i glasshår - men har ikke prøvd dette selv. Anonymkode: a82a9...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå