Gå til innhold

Mannen er sur for min far feirer jul med oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fantastisk egentlig. Han går rundt å surmuler, stønner og sukker hver sjans han får. Han liker best å være alene og hater besøk. Men er ikke min far her noe jeg og barna gjerne vil er min far alene på julaften. Mannen legger seg tidlig plutselig og slenger sure bemerkninger min vei hele tiden. Jeg fatter ikke at en voksen mann på over førti år ikke kan ta seg sammen to tre dager. Jeg prøver å gi f, men det er jammen ikke lett. Vurderer å overse han resten av julaften så han ikke ødelegger for alle men han tar sykt mye plass. Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 8364e...dce

Skrevet

Er dere aldri sammen med hans familie?

Anonymkode: 20e77...b86

Skrevet

Vær sammen med din far og lag en hyggelig jul.....jeg feirer min første jul uten pappa som døde i sommer - det er veldig tungt. 

Blås i mannen, han virker jo bare patetisk og superbarnslig. 

Anonymkode: dc647...4bc

Skrevet

hva er grunnen for han reagerer sånn ? feirer dere aldri med hans foreldre? for da har jeg forstårelse for han, ellers oppfører han seg virkelig barnslig

Skrevet

Slik oppførsel har jeg null tålmodighet med. Hadde fått ham med i parterapi over nyttår, for han må kunne oppføre seg rundt familie og ikke forsure alle andres jul.

Har han en form for sosial angst eller andre psykiske problemer?

Anonymkode: 8446e...372

Skrevet
3 timer siden, februarprins2013 skrev:

hva er grunnen for han reagerer sånn ? feirer dere aldri med hans foreldre? for da har jeg forstårelse for han, ellers oppfører han seg virkelig barnslig

De er døde for mange år siden. 

Anonymkode: 8364e...dce

Skrevet

Nei, det er rett og slett ikke akseptabelt. Neste jul feirer dere uten mannen. 

Anonymkode: fa690...7c9

Skrevet

Er det mulig? Er de ikke på godfot eller noe? Svært svært lite empatisk av din mann! Er rett og slett sjokkert! Han vil altså heller at din far skal sitte alene på julaften sånn at han selv får den julen han ønsker seg, enn å ta seg sammen for å glede et annet menneske julen!

Anonymkode: 4686d...ce8

Skrevet

For en frekkrasshøl!

Anonymkode: 266ac...a30

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Vel, hadde det vært min mann, så hadde han enkelt og greit fått beskjed om å oppføre seg som folk, eller rett og  slett fjerne seg. Hadde han valgt det siste, så kunne han bare begynt å pakke tingene sine. 

Skrevet

Neste år drar dere til faren din, så kan gubben sitte hjemme og nyte fred og ensomhet.

Anonymkode: 2a694...44d

Skrevet

Hahaha...barnslig det. Kanskje er han sjalu for du har jo din far. Min mann surmuler litt når vi skal på hytta til foreldrene mine eller når mine barn er hos dem. De er der nesten hver helg. Jeg vet det er fordi hans foreldre stiller aldri opp. Aldri,han har prøvd,jeg har prøvd men de vil ikke. Likevel jeg er klar over at det er litt sårt når han sammenligner besteforeldre. Det gode er at han er klar over sine følelser og jeg godtar litt surmuling.

Din mann har ikke foreldre som kan besøke dere på disse viktige julehøytider når alle besøker alle.

Anonymkode: 7ea42...ec3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...