Gå til innhold

Gul-ish væske fra bryst

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente i 20-årene. Har aldri hatt barn eller vært gravid, men går på P-piller og har gjort det siden jeg var 15. Da jeg var rundt 17 reiste jeg til skolelegen fordi det væsket fra ene brystvorten min om jeg klemte på den. Dette skjer fortsatt, og det kan vere så heftig at det kommer en skikkelig sprut. Gul-ish på farge, nesten betennelsegult som puss i et sår, ingen smerter. Jeg var selvfølgelig redd for brystkreft, men legen sa at det var melkekjertlene som var begynt å produsere melk pga P-pillene. Husker ikke hvilke piller jeg gikk på da, men har gått på mercilon, microgynon og oralcon. Noen som har noen erfaringer med dette? Er det normalt? Burde jeg bestille ny legetime?

Anonymkode: 9708e...ae5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337583-gul-ish-v%C3%A6ske-fra-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:-)

Jeg har også hatt det sånn siden jeg var tenåring og vært på diverse utredninger. Ingen har funnet ut hva det er. Men ikke farlig. Har fått to, snart tre barn og hatt flott og god melkeproduksjon alle gangene. I dag har jeg ikke dette gule når jeg klemmer! Merkelig:-) 

Jeg har blitt litt redd når leger har bekymret seg, men for meg har det altså bare vært sånn uten at det har vært til hinder for noe. Og nå er det borte, selv om jeg er gravid :-) 

Anonymkode: fa77f...5f3

Har hatt det slik siden begynnelsen av 20-årene. Er 35 nå og jeg har fått ett barn. Hos meg varierer det i farge fra blank, hvit og gul. Noen ganger kan det komme små dråper samtidig i hver sin farge hvis jeg klemmer. Det er helt normalt, men hvis det renner av seg selv, ville jeg sjekket hos lege. Det kan være en hormonforstyrrelse, men det er kun i noen få tilfeller. 

Anonymkode: 26eca...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...