Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Kjøpte fenalår for 2 uker siden, stort og fint et på over 2 kg og kosta meg 700 kroner. Åpna det nå ikveld, og ser at det pipler blod ut rundt beinet i den kjøttfulle delen. Når jeg prøver å skjære en bit er det veldig mykt, og smaker litt rått og ikke veldig salt. Er det farlig å spise dette da, skal vel ikke være rått og blodig? Håper jeg kan få bytta det da, kjøpte på rema 1000 men har jo ikke kvitteringa nå :/ Anonymkode: 2afb1...54f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Tviler på at det er farlig å spise, men det er jo ikke slik det skal være. Jeg ville forsøkt å få byttet det hos Rema i morgen (i dag). Hvis du ikke får byttet det så ville jeg kontaktet leverandøren for en reklamasjon direkte til den, da kan du ta bilde av emballasjen og der står det sikkert et eller annet nr. leverandøren vil ha. Jeg er kresen på spekemat, spiser mest fenalår, og jeg ser at i den tiden vi er i nå så er det mer i butikkene som er mindre tørket enn det tradisjonelt skal være. Anonymkode: 9f865...fe7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Kanskje de hadde det travelt med produksjonen ja det var veldig rått, aldri opplevd det sånn før. Skal prøve dra på Rema å få byttet det, jeg tror ikke de kommer til å slå seg vrange. I så fall skal jeg gjøre som du foreslår, så får man bare investere i et nytt i mellomtiden. Klarer ikke jul uten fenalår HI Anonymkode: 2afb1...54f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje de hadde det travelt med produksjonen ja det var veldig rått, aldri opplevd det sånn før. Skal prøve dra på Rema å få byttet det, jeg tror ikke de kommer til å slå seg vrange. I så fall skal jeg gjøre som du foreslår, så får man bare investere i et nytt i mellomtiden. Klarer ikke jul uten fenalår HI Anonymkode: 2afb1...54f Forsøk Rema først, de vil jo se at det ikke er slik det skal være. Hvis ikke så tror jeg ikke du får problemer med produsenten, jeg har i hvert fall bare hatt positive erfaringer når jeg har måttet klage på spekemat med ulike problemer et par-tre ganger. Men da tar det jo litt lengre tid før du får tilbake pengene (har du ikke kvitteringen, sjekk kiloprisen på Rema og se på vekten som står på emballasjen på fenalåret ditt - eller vei det nå før det tørker mer). Jul uten fenalår går ikke an, det er jeg helt enig i Anonymkode: 9f865...fe7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Det går seg nok til på et vis, har heldigvis innpakningen enda ja fenalår skal det bli på en eller annen måte, hehe! God jul Anonymkode: 2afb1...54f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det går seg nok til på et vis, har heldigvis innpakningen enda ja fenalår skal det bli på en eller annen måte, hehe! God jul Anonymkode: 2afb1...54f God jul til deg også Anonymkode: 9f865...fe7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 Du må jo ha det hengende å tørke en stund etter du har åpnet det. Trodde ikke de solgte spiseklare i butikken. Anonymkode: a2c36...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå