Gå til innhold

Utslett, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke prøvd dexem. skal kjøpe og prøve i morgen. Har vært inne på tanken at det kan være skabb, vært på ferie i utlandet. Så ille utslett har jeg aldri hatt før.

Masse blemmer med veske inni, og klør helt vannvittig.. 

Hi

IMG_20171222_213702.jpg

Anonymkode: cb38f...2e5

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, har ikke prøvd dexem. skal kjøpe og prøve i morgen. Har vært inne på tanken at det kan være skabb, vært på ferie i utlandet. Så ille utslett har jeg aldri hatt før.

Masse blemmer med veske inni, og klør helt vannvittig.. 

Hi

IMG_20171222_213702.jpg

Er det åpne sår? Hvis det er det, så er det ikke sikkert at du bør bruke den. Hør på apoteket først. Jeg har aldri hatt veskende blemmer, så vet ikke hvordan den er da

Anonymkode: ab856...b8c

Annonse

På tide å få en henvisning til hudlege! Kanskje det må tas en hudbiosi, kanskje må det sterkere medisiner til (steroider oralt?), det må jo også sjekkes om det er underliggende sykdom som er skylden (en tante av meg fikk små sår på kroppen og dårlige leverprøver, det var lupus med litt atypiske symptomer) 

Anonymkode: f5aec...103

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vannkopper er det ikke, brennkopper sier legen at det ikke er.

Har ikke brukt antibiotika eller andre medisiner. Hatt dette i 6 mnd nå, helt sidem jeg var i spania.

Hi

Oi, så lenge. Da er det vel på tide å sendes videre til en hudlege for å se om noen andre kan hjelpe deg

Anonymkode: ab856...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...