Gå til innhold

Drikke i dagene fremover.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye brus har dere frem til 2 juledag? Sendte mannen på butikken idag for å kjøpe, han kom hjem med 3 1,5l flasker, 6 små flasker med julebrus og 1 Farris.... dette skal vi ha fra imorgen til 2 juledag, med besøk 2 juledag...

Anonymkode: 4c189...2a0

Skrevet

Vi skal ha besøk flere dager og det holder nok lengre enn til 2. juledag og jeg kommer til å kjøpe 12x1l julebrus, 8x1,5l cola og 4 eller 8x1,5l Farris. Jeg orket ikke å gå tom, spesielt ikke for cola og Farris som vi drikker hele året. 

Anonymkode: bd5f3...980

Skrevet

Det mannen din kom med er det vi har til julaften...

Anonymkode: 3346a...f92

Skrevet

Har kjøpt 10x 1,5 liter Pepsi max, 5x1,5l diverse julebrus, 4 Farris bris, 18 x 1/2litere øl, capri sonne mm har vi fra før. Mannen har nok undervurdert litt ja...

Anonymkode: 98446...f97

Skrevet

Vi er to voksne og har kjøpt 4 1,5 l og regner med det holder. Jeg drikker maks to glass 

Anonymkode: e7f1f...926

Skrevet

Oi, dere er glade i brus. Jeg har kjøpt en sekspakning med julebrusflasker og to 1,5 L bris. Noen munkholm og noen juleøl til meg og mannen. Tenker det blir greit jeg 😊

Anonymkode: db423...af4

Skrevet

Vi drikker nesten aldri brus ellers i året og husker aldri hvor mye som går så jeg kjøper så mye brus jeg gidder bære med meg og trøster meg med at brus har god holdbarhet. Vil ikke gå tom, det er så stusslig.

Anonymkode: 2fd1e...ef9

Skrevet

Har kjøpt Pepsi Max på tilbud, så har sikkert over 20 1,5 l. men, det er jo til mye lenger enn jul da...

Anonymkode: 845a1...41f

Skrevet

Har kjøpt åtte 1,5 litere med cola zero og ti 1,5 litere med julebrus.

Vi er 6 stykker hele jula og 12 stykker på julaften.

Anonymkode: 05a97...2be

Skrevet

Er ikke det mer enn nok? Dere voksne drikker vel ikke brus, eller ikke så mye? Kommer selvfølgelig ann på hvor mange barn dere har da, men det er vel ikke nødvendig å drikke så masse. Hos oss beregner vi 1 flaske julebrus per barn per dag, og så har vi to 1,5 liter i bakhånd. Vi er tre barn og seks voksne

Anonymkode: a0596...4d9

Skrevet

Hva drikker dere voksne i jula?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Iskald cola :D

Anonymkode: 0f30d...df3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke det mer enn nok? Dere voksne drikker vel ikke brus, eller ikke så mye? Kommer selvfølgelig ann på hvor mange barn dere har da, men det er vel ikke nødvendig å drikke så masse. Hos oss beregner vi 1 flaske julebrus per barn per dag, og så har vi to 1,5 liter i bakhånd. Vi er tre barn og seks voksne

Hvorfor skulle ikke de voksne drikke brus?

Anonymkode: dbbd7...75b

Skrevet

Har hamstra 8 pk med pepsimax, trur jeg har 5 pk stående i kjellerboden😝 Men det er jo ikke bare til julen da.. I tillegg har jeg kjøpt 4 x 1,5 ltr julebrus.

Skrevet

Vi drikker aldri brus... Barna liker ikke kullsyre, og jeg syntes det smaker for søtt. Maste på 5åringen til å teste julebrus her forrige dagen, ingen suksess.🙈 Far i huset har ikke noe imot brus, men drikker det ikke selv av gammel vane. Så vi har ikke handlet inn noe, og syntes det dere har er mer en nok? Hmmm må kanskje kjøpe inn litt saft, det er jo godt til grøt og sånn 🤔

Anonymkode: 5f7ca...849

Skrevet

Her hadde vi regnet omtrent 1 1/2 liter brus pr dag, en farris eller to tilfelle noen vil ha det, kanskje 6 flasker / bokser julebrus, en sekspakk med munkholm, en sekspakk med øl og et par flasker vin.  Da har vi sikkert noe igjen etter 2.juledag, men det gjør ikke noe - det kommer dager etter 2.juledag også. Vi kjøper heller for mye enn for lite, men ender alltid opp med å ha for mye. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det flere tenåringer som selvfølgelig drikker en del brus, og vi voksne drikker brus alle sammen. 

Anonymkode: 05a97...2be

Skrevet

Jeg har kjøpt 12 0,33L julebrus og en flaske rødvin. 

Ellers bare det vanlige melk og juice.

Anonymkode: 99c24...ecb

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg drikker vel gjerne en liten julebrus sammen med barna utover julekvelden. Ellers er det rødvin eller vann til maten. Saft om vi spiser grøt. Og så te som vanlig.

Anonymkode: 99c24...ecb

Skrevet

1x6 bokser vørterøl

2x6 bokser santa chlausthaler

1x6 bokser munkholm fatøl

2x6 flasker julebrus (rudolf og nissens)

6x1,5L Cola Zero

4x1,5L boblevann

1x6 bokser butikkjuleøl

1x6 bokser pilsner

4 flasker Smithwicks

1x6 julecider

6 flasker poløl

1 flaske cognac

1 flaske whisky

1 flaske akevitt

2 flasker rødvin

1 flaske prosecco

Dette er alt av drikkevarer, vi er to voksne og to barn. Feirer julaften borte, men er forberedt på spontane besøk utover i jula. Brennevinet er forresten ikke kjøpt i år, men står igjen fra i fjor nesten urørt. Proseccoen har også overvintret. Regner med at boden er tømt utpå sommeren en gang så nær som brennevinet som sikkert kan oppleve sin tredje jul i 2018, det er kjedelig å mangle noe i jula.

Anonymkode: f53cd...581

Skrevet

Beklager negativiteten, men jeg forstår virkelig ikke hvordan dere klarer å velge sko når dere skal ut av døren. En tråd om hvor mye julebrus som er nok julebrus. Tenk de prekære følgene av å gå tom før eller å sitte igjen med julebrus etter 2.juledag. Prosjektstyringen av presisjonsporsjonering av en hvilken som helst mengde i liter for at det skal være noe igjen 2.juledag. Noen forvalter statens pensjonsfond, andre ønsker innspill på om de har nok julebrus. 

Jeg vet.. The Christmas spirit.. ho ho ho. Jeg er vel The Grinch. Denne tråden forteller noe om andre også og det er ikke vakkert det heller.

Anonymkode: 8ba15...51d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...