Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mine ønsker seg ikke så mye, bortsett fra iPad, men det blir det ikke i år.

6 og 10 år.

Hva leker deres barn med ?

Vurderer ski eller nyttige ting.

Endret av Mrs Smith

Fortsetter under...

Skrevet

Mine får hhv skikkelig tursekk og sovepose. 

De får så mye leker av onkler og tanter osv, så da gir vi dem heller turutstyr ol. De er 6 og 3. 

Anonymkode: 9460f...cb4

Skrevet

Nerf våpen til sjuåringen (og meg :legrine:

Når jeg kommer hjem fra jobb og lekevåpenet ligger på gulvet i gangen, og guttungen er borte vet jeg hva vi skal :ph34r:

Anonymkode: 0ea97...086

Skrevet

Min får lego 

Anonymkode: 6dc00...a3c

Skrevet

8-åringen får ny skoleransel (hun ønsker seg veldig det) og nytt headsett (det trenger hun). I tillegg får hun en genser med en enhjørning på av nissen.

10-åringen får klokke og øredobber. I tillegg får hun en genser fra nissen.

16-åringen får gavekort i en spesiell butikk som da står på ønskelisten. I tillegg en morgenkåpe fra nissen.

Anonymkode: 9f188...47c

Annonse

Skrevet

Øks, bøker, håndmanualer.

Anonymkode: adb04...f19

Skrevet

Bøker, akebrett og dukke med dukkevogn. Gutt, tre år.

Anonymkode: ef4bd...e98

Gjest Bustebuste
Skrevet

Ingenting... Hun får så vannvittig mye gaver fra familien og hun er bare 5 år og ønsker seg overhodet ingenting... Blir nok annerledes når hun blir større og ønsker seg spesifike ting som mobil, pc, jakker, spesielle leker etc. Av meg får hun jo leker og ting året gjennom, og ting som hun faktisk trenger må også kjøpes inn året rundt. Men hun får stort sett en ekstra ting rundt jul og bursdag. Vi var på lekebutikken i dag, og da så hun noe hun øsket seg, og jeg sa hun kunne få det som en julegave fra mamma. 
Leker osv bir jo bare liggende og slenge og tas frem en gang i ny og ne. Husker jo selv da jeg var liten, så ventet man jo på "hovedgaven" fra mamma og pappa, som gjerne var noe staselig man virkelig ønsket seg, og det blir nok slik her også i fremtidige år, men ikke når hun  er så liten og ikke setter pris på ting enda. 

Skrevet

Barbiehus, skisko, vintersovepose og staffeli

Hun er 6 år

Anonymkode: 57872...506

Skrevet

Iphone8 til 12 åringen

Anonymkode: a024b...144

Skrevet

Akematter, medlemskap i barnas turlag, bilbane og ski. Og så mindre ting som tøfler, pysjer, hånddukker og lekehuset. Ikke bare fra oss da. Det er det de får fra storfamilien også.

Anonymkode: 53e88...b74

Skrevet

10-åringene får: iPad med rosa cover, shopkins, kjole, pensko, øredobber, sånn sett hvor man kan lage eget slim og kjelke.

8-åringen får: iPhone, sparkehjul, 2 bukser, 2 genser, pyjamas, kjelke og sett til å lage eget slim.

Babyen på 10 mnd får: klær, bøker, sko og babyakebrett.

Anonymkode: a6bcb...899

Annonse

Skrevet

12 åringen: skikkelig headset, ullgenser, undertøy, godteri, byggedeler m.m 

1-åringen: duplo, klær, bøker, bilbane, garasje, biler, kosedyr m.m

Blir uhorvelig mange gaver fra oss og familien. Skiutstyr o.l får de få til neste år når vi har bedre plass i bilen.

Anonymkode: 09de4...cc4

Skrevet

5, snart 6år, gutt: Transformers figur (ønsket seg "heeeele sitt liv" ifg han selv.😂) får han av sin lillebror(på 9uker ;) ). Stort lego ekspress togsett av oss. Brettspill (vi har "spillkveld" hver helg). PawPatroll tårn får han av "husnissen" julaften morgen.

Gutt 9uker: Lekematte. Penger på sparekontoen. Leke til babygym av storebror.

Anonymkode: 74d29...6e4

Skrevet

Begge får bøker.

Den eldste får sportsutstyr.

Den yngste får donaldabbonement.

Anonymkode: 7b90d...d39

Skrevet

Fatter ikke de som ikke gir gave til egne barn for de får så mye.... spesielt når barnet er så stort som 5.  Eldste her får Hello Neighbor pc spill, pokken tournament, jurassic park wii spill og blokkfløyte. Minste ghostbusters playmobil brannstasjon og lego duplo julenissepakke. Alt er store ønsker. Gir dem alltid hva de ønsker. 

Anonymkode: 8ab3c...39e

Skrevet

Gutt 11: pull up stang til døra så han kan trene pull ups, øretelefoner med mikrofon til PS4, brettspill, treningsklær, fifa18. 3-4 andre småpakker men husker de søren ikke nå. Jo nytt iPad mini cover iallefall. 

Jente 9: pS4 move controllers, lets dance spill, treningsklær, masse småting fra glitter, nytt mobil cover, iPad mini cover, og andre smågaver jeg søren ikke husker heller. Kjøper over et par måneder og har pakket inn for et par uker siden. 

Skrevet

Har to jenter some er 4 og 6. Av oss får de:

lego, ny matboks, sparkesykkel, lol dukker og dyr,  jojo sløyfer, og noen brett spill :) 

så får de sikkert en del fra besteforeldrene også. 

Anonymkode: 1dbd6...588

Skrevet

"Dukkehus", figurer, og masse dilldall.. perler.. Litt diverse. For ca 2000-3000 kr tilsammen

Anonymkode: 4952b...83d

Skrevet

Fireåringen: tøybleier til dukke, engangsbleiene koster en formue og genererer søppel. Hettegenser med tiger på og pysj.

Femåringen: utkledningskjole med tornerose og pysj.

Anonymkode: 5e49a...a66

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fireåringen: tøybleier til dukke, engangsbleiene koster en formue og genererer søppel. Hettegenser med tiger på og pysj.

Femåringen: utkledningskjole med tornerose og pysj.

Anonymkode: 5e49a...a66

Et lite tips, for dukkebleiene ER ekstremt dyre! Kjøp vanlige bleier, minste str koster gjerne rundt en 10'er pr pakke, og er også flere bleier i de pakkene enn i dukkebleiepakkene.

Anonymkode: c984e...373

Skrevet

Jenta vår på 10 år får en zipline.

Anonymkode: 36371...43d

Skrevet

Stor eske med småbiler, et nerf våpen og monopol junior. Gutt 6 år

Skrevet

Nye skapdører til den ene og skrivebord til den andre + et kjemisett sammen.

Anonymkode: 981d4...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...