Gå til innhold

Vi er i gang igjen ..

Anbefalte innlegg

Hadde en SA forrige helg, blødde masse første dagene. I går var det bare litt brunt så vi tok sjansen på å ha sex. De siste dagene har jeg hatt fryktelig behov for nærhet av min samboer å jeg klarte ikke vente. Var hos Legen på Tirsdag, hun sa at det var ingenting i veien med å ha samleie så lenge jeg følte meg klar både psykisk og fysisk så vi tok sjansen. 

Jeg har et stort behov for å prøve igjen etter dette. Vi har en sønn på 10 år og dette barnet var ønsket av oss så veldig trist at det gikk som det gikk men vi har ikke mistet motet å håper det ikke tar så lang tid før neste sitter ❤️

Flere som ble fort gravide etter en sa/ma? Hvor lang tid tok det før spira satt hos Dere? 

Og masse lykke til alle sammen, håper at året 2018 er året vårt!

Anonymkode: 04b16...dd3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337412-vi-er-i-gang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. 

Håper det går fort med meg også ❤️

Jeg var akkurat kommet til uke 12 når blødningene startet. Super trist, vi hadde startet å fortelle det til folk da legen sa at når vi så hjerte slå så var det liksom 97% sikkert men sånn er livet. Vi er i gang igjen å jeg kjenner en enorm gledw over det. Spenningen og lykken som følger med liksom, og ikke minst det å være nær min samboer igjen ❤️

Håper vi får det til ganske fort å masse lykke til til Dere ❤️

Anonymkode: 04b16...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...