Gå til innhold

Molusker - er barnet mitt smittet av noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen har fått mollusker. Og det ser jo ut til å spre seg ganske godt rundt på kroppen... Men hvor kommer det opprinnelig fra? Smittes det fra menneske til menneske?

Anonymkode: e7031...b8c

Fortsetter under...

Skrevet

Mollusker er noe skikkelig herk. Vil råde deg til å forsøke å bli kvitt dem så fort som mulig. Jenta vår fikk de første molluskene i overgangen mellom rumpe og lår. Antar at hun ble smittet via et infisert toalettsete. Det spredte seg over store deler av kroppen og hun har fremdeles arr der de største satt. Tok over et år før vi ble kvitt dem. Aselli sårsalve tok knekken på dem. Skulle ønske jeg ble tipset om den lenge før.

Anonymkode: 0ffd6...dd1

Skrevet (endret)
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mollusker er noe skikkelig herk. Vil råde deg til å forsøke å bli kvitt dem så fort som mulig. Jenta vår fikk de første molluskene i overgangen mellom rumpe og lår. Antar at hun ble smittet via et infisert toalettsete. Det spredte seg over store deler av kroppen og hun har fremdeles arr der de største satt. Tok over et år før vi ble kvitt dem. Aselli sårsalve tok knekken på dem. Skulle ønske jeg ble tipset om den lenge før.

Anonymkode: 0ffd6...dd1

Er den reseptbelagt?

Endret av n74
Skrevet

Vi ble kvitt dem ved å plastre over med en gang de så ut som de skulle" sprekke". Det er da de smitter, både rundt på kroppen og til andre. 

Anonymkode: 53188...398

Skrevet

Jenta mi hatt de i over 1 år nå, ser ut som de er på vei vekk nå. Har de på magen og brystet så er jo ikke eksponert for andre. Kjedelig men ikke så alvorlig 

Anonymkode: 7865a...a00

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...