Gå til innhold

Dilemma: datteren vår vant 50 000 på Flax julekalender.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dere velger å bruke 20.000 av premien på ferie, så må dere ALDRI fortelle det til henne! Hadde mine foreldre gjort noe sånt hadde jeg bikka over, selv om det var for 30 år siden... Hadde krevd tilbakebetaling jeg ass 

Anonymkode: 6f96b...46c

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om dere velger å bruke 20.000 av premien på ferie, så må dere ALDRI fortelle det til henne! Hadde mine foreldre gjort noe sånt hadde jeg bikka over, selv om det var for 30 år siden... Hadde krevd tilbakebetaling jeg ass 

Med loven i hånd!?

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva om de fortalte deg at dere begge hadde fått flax-kalender, og at tvillingsøstra di skrapte frem 50000 kr. Og siden det var hun, og ikke deg som var så heldig, så satt de alle pengene inn på hennes høyrentekonto, og nektet å dele ei krone med deg! Derfor klarte hun å komme seg inn på boligmarkedet langt før deg, eller eventuelt fikk lappen og jorda-rundt ferie da hun var 18, mens du enda busser rundt.. 

Anonymkode: 430c3...d25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...