Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Del Skrevet 20. desember 2017 Flere som ikke har fått linser i desember? Ringte de og fikk beskjed om at de ikke sendte ut linser i desember, neste utsending i januar??!! Og jeg er snart tom for linser. Hvordan er det mulig? Og hvorfor informerer de ikke om slikt før? Hadde jeg visst dette hadde jeg bedt om å bli trukket dobbelt i oktober slik at jeg fikk dobbelt opp i november. Hva gjør jeg nå? Jeg bor langt unna en optiker, det er derfor jeg har abonnement. Jeg er ikke interessert i å bruke briller i en måned, det er uaktuelt. Jeg er såpass irritert at jeg kommer til å finne en annen leverandør. Noen som har en å anbefale? Anonymkode: 8f9da...4d0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337346-linseabonnement-fra-interoptikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Del Skrevet 20. desember 2017 Så merkelig. Jeg har også linseabonnement hos interoptik. Jeg fikk nye linser i går i posten. Jeg har månedslinser, ergo bare ett par pr. måned, men det skulle jo ikke være noen forskjell på det og f.eks. dagslinser. I tillegg var jeg hos optiker til sjekk i går, da hadde jeg med de forrige linsene jeg fikk i posten, for pakken og ene linsen var skadet i forsendelsen. Da ble det bestilt et nytt par til meg som jeg ble fortalt ville komme i romjulen. Jeg fikk da også spørsmål om jeg ville komme innom butikken for å hente dem eller om jeg ville ha dem sendt hjem til meg, dette til tross for at jeg sa det ikke var krise for meg fordi jeg har et eller to ekstrapar. Så det er jo tydelig at den informasjonen du har fått ikke stemmer! Om du ringte interoptik sentralt ville jeg heller ringt optikeren du tar kontrollene hos, de kan sikkert hjelpe deg. Jeg husker ikke hvorfor jeg forsøkte å ta kontakt med dem sentralt for et par år siden, bare husker at jeg ikke kom noen vei, dårlig service. Tok så kontakt med butikken/optikeren som ryddet opp umiddelbart. Anonymkode: d5e9e...9f5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337346-linseabonnement-fra-interoptikk/#findComment-148622754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Del Skrevet 20. desember 2017 Ikke vet jeg. Var den beskjeden jeg fikk. Alt av betalinger og slikt var i orden, kun det at det ikke ble sendt ut linser i desember. Jeg har ikke muligheten til å reise innom optikeren selv, men jeg kan nå alltid ringe og høre om de kan sende noen. Jeg har hatt problemer med leveransen tidligere, men da har jeg hatt ett lite lager så det har gått fint. Det har jeg ikke denne gangen. Anonymkode: 8f9da...4d0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337346-linseabonnement-fra-interoptikk/#findComment-148622849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Del Skrevet 20. desember 2017 Det de gjør er at de av og til sender ut linsene tidligere i desember,men aldri senere,så det er nok noe som ikke stemmer med den beskjeden du fikk. Med dagslinser skal du få linser for 2mnd hver andre mnd og da vil du ikke få linser i desember hvis du fikk i november. Men da skal du altså ha fått for 2mnd da. Ring optikeren du går til kontroller hos, så kan de sjekke det opp for deg en gang til. Anonymkode: 2f64b...c88 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337346-linseabonnement-fra-interoptikk/#findComment-148622888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå