Gå til innhold

Tok en gravditetstest midt på dagen igår...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tvilsomt gravid... aner du når du hadde eggløsning da?  Lutealfasen din?

Anonymkode: b3236...a31

Takk for svar! Fikk positive eggløsningstester 7 og 8 desember. Har veldig faste sykluser, så mensen kommer som regel akkurat den dagen jeg forventer den. Regner egentlig med at den kommer imorgen. Søren! Lutealfase vet jeg ikke hva er.

Anonymkode: 151d6...92b

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Fikk positive eggløsningstester 7 og 8 desember. Har veldig faste sykluser, så mensen kommer som regel akkurat den dagen jeg forventer den. Regner egentlig med at den kommer imorgen. Søren! Lutealfase vet jeg ikke hva er.

Lutealfase er høyfasen = dager fra eggløsning til mens. Den er tilnærmet alltid like mange dager.  Hvis syklusene varierer så er det dagene før eggløsning som varierer og ikke antall dager etter eggløsning.

Du får prøve igjen med morgenurin

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lutealfase er høyfasen = dager fra eggløsning til mens. Den er tilnærmet alltid like mange dager.  Hvis syklusene varierer så er det dagene før eggløsning som varierer og ikke antall dager etter eggløsning.

Du får prøve igjen med morgenurin

Takk! Leste om det nå og det kan jo virke som jeg har en litt kort lutealfase? Vil tro den er rundt 11 dager. Men er vanskelig å si, dette er første gang jeg har prøvd EL-tester. Jeg prøver igjen imorgen tidlig med morgenurin ja. 😊

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Leste om det nå og det kan jo virke som jeg har en litt kort lutealfase? Vil tro den er rundt 11 dager. Men er vanskelig å si, dette er første gang jeg har prøvd EL-tester. Jeg prøver igjen imorgen tidlig med morgenurin ja. 😊

Jeg har også 11 dager. Litt kort. Men innafor. 9 eller kortere gjør det vanskelig å bli gravid.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...