Gå til innhold

Er swap lureri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en avbetalingsordning.

Lureri er det jo ikke, men telefonen blir dyrere enn om du går på Elkjøp og betaler den kontant med en gang.

Har du ikke pengene til å betale med en gang er det en helt grei avbetalingsordning, supert med knust glass forsikring.

Anonymkode: 7f35e...fe2

Jeg for min del syns det er billigere å kjøpe skikkelig deksel. Jeg har panserglass på skjermen og tech21 deksel som tåler alt. Har mista min iPhone på flisene og asfalten flere ganger, og bare en gang har panserglasset sprekt opp. Hadde den sånn lenge før jeg fikk rota meg til å kjøpe nytt. Skjermen var helt plettfri under.  Så for meg hadde det ikke vært nødvendig.

Anonymkode: fb289...3fb

Lureri er det ikke . På lik linje som forbrukerlån med 25% hellere ikke er lureri.

MEN med mindre du vi ha ny telefon ofte eller er veldig uforsiktig med din telefon blir det bare dyrer med Swap enn om du kjøper mobilen kontakt,

Anonymkode: e964c...c47

Er du en som pleier å ha telefonene dine over flere år er det ikke det billigste men om du er en av de mange som kjøper ny ca en gang i året er det et bra tilbud for da sender du tilbake telefonen du ikke har betalt ned enda.

Anonymkode: 80673...6c3

Annonse

Men altså... hvis jeg skal bytte inn telefonene, har jeg jo en sinnsykt telefonregning i mange år! Får jo ikke nedbetalt. Jeg har testet ut og får der ikke under 700 ca i mnd... er greia at jeg ikke betaler noe for den nye mobilen?! Og sparer på det liksom? Jeg har betalt ned over et år før og det er liksom «endeliiiig» når jeg har betalt ned... men jeg knuser og ødelegger. Har de Max to år. Vet ikke hva som er lurt jeg

Anonymkode: 2b360...512

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...