Gå til innhold

myke, litt lange navn

Anbefalte innlegg

Hei 

Vi skal ha nummer tre. De to jentene våre har myke jentenavn på fire stavelser. Begge ender på A, så tenker at det er naturlig at en eventuell jente nummer tre også ender på A. Navnene deres er ikke supervanlige,  men heller ikke veldig sjeldne (topp 100, men ikke topp 40). Har dere forslag til navn til tredjemann?  Veit ikke kjønn enda,  så gjerne både til gutter og jenter. På forhånd takk! 

Anonymkode: 00024...7ab

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144337174-myke-litt-lange-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mariell(a), Camilla, Therese, Charlotte(a), Lova (ikke langt, men mykt), Julia(e).

Gutter liker jeg bare enkle,  uten "dilldall" (Ola, Heine, Varg, Aksel osv), så hadde ikke noen "myke" guttenavn på listen vår.

:) 

Anonymkode: 989b7...5b8

Annonse

Takk for fine forslag. Mente vel mest jentenavn som slutter på A, er ikke så mange guttenavn som gjør det, tror jeg. Litt gøy at både mitt eget navn og til et av barna står her allerede. Liker spesielt godt Oleanna, Camilla og Isabella av det som er foreslått. Tanker om disse navnene?  På guttefronten har vi tenkt en del på Johannes. Ser ut som at dere er enige der...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for fine forslag. Mente vel mest jentenavn som slutter på A, er ikke så mange guttenavn som gjør det, tror jeg. Litt gøy at både mitt eget navn og til et av barna står her allerede. Liker spesielt godt Oleanna, Camilla og Isabella av det som er foreslått. Tanker om disse navnene?  På guttefronten har vi tenkt en del på Johannes. Ser ut som at dere er enige der...

Synes både Isabella og Camilla er flotte navn. Men Isabella er helt klart en favoritt hos meg 😍😍 Så flott!

Anonymkode: fe23c...259

Annonse

1 time siden, februarprins2013 skrev:

syns faktisk Camilla er nydelig :) Johannes av guttenavnene :)

slenger på ;

Angelina og Sebastian og :)

Camilla i seg selv er fint,  forbinder det bare med noen jeg ikke er så glad i... Sebastian er også fint. Lurer litt på Wilhelm også. Det er oppkalling etter en av mannens oldefedre. 

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Camilla i seg selv er fint,  forbinder det bare med noen jeg ikke er så glad i... Sebastian er også fint. Lurer litt på Wilhelm også. Det er oppkalling etter en av mannens oldefedre. 

Wilhelm er råkult! Og såå flott. Mye bedre enn Sebastian som er overbrukt. Johannes er også fint, men jeg gir alle mine stemmer til Wilhelm. Det har mer styrke og mer sjarme, og mer betydning da det er oppkalling.

Anonymkode: fe23c...259

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wilhelm er ikke kjedelig nei. Helt nydelig navn. 

Anonymkode: c9094...7d3

Hmm, har fortsatt tilgode å møte en annen som heter det,  så synes vel kanskje ikke det er kjedelig. Men ingen liker vel alle navn. HI

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmm, har fortsatt tilgode å møte en annen som heter det,  så synes vel kanskje ikke det er kjedelig. Men ingen liker vel alle navn. HI

I barnehagen til ungen min går det en søt liten gutt som heter Wilhelm! Kult navn☺

Anonymkode: 9fc4a...034

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

I barnehagen til ungen min går det en søt liten gutt som heter Wilhelm! Kult navn☺

Anonymkode: 9fc4a...034

Høres lovende ut. Takk for inspirasjon og gode tilbakemeldinger. Tar gjerne imot flere forslag!

HI 

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...