Gå til innhold

Normalt at en åtteåring sier

Anbefalte innlegg

dette? Var på et slags selskap også er det en åtteåring der, som vet jeg er gravid. Denne åtteåringen får også en relasjon til babyen når den ble født. 

Vi snakket om nyttårsaften og raketter, så sier han plutselig mens han smiler og ser på meg "hvis du spiser en rakett, dør babyen i magen din". Klarte ikke å ta det så seriøst. Men synes kanskje det var litt spacet.

Dere som har barn på den alderen, is this normal? 😅

Anonymkode: 21cdf...c39

Fortsetter under...

Unger fantaserer og spekulerer. Jeg reagerer ikke spesielt på dette. Husk at selv om åtteåringen i framtida vil komme til å omgås babyen, så er hele greia teoretisk for ham fortsatt. Vi ser jo ofte at selv ikke barnefaren klarer å forestille seg at babyen skal bli virkelighet, eller sette seg inn i hvordan den gravide tenker og føler. Hvorfor skulle man forvente av en åtteårig slektning at han klarte å ha en slags relasjon til en hypotetisk framtidig person? 

Anonymkode: 41520...087

Helt normalt, spontant språk. Tenk alle de rare tankene en får som voksen, men ikke sier høyt. Forskjellen er bare at barn kan komme ut med alle merkelige tanker. Hadde ikke tenkt mer over det. 

Anonymkode: 5e9e0...a71

En femåring ja(null filter)...en åtteåring, ehhh (på kanten til normalt). For meg en umoden åtteåring, for de jeg kjenner begynner å forstå sosiale koder på den alderen. (Og at sånt ikke er hyggelig å si) 

Anonymkode: 2ff9c...6d0

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...