Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #26 Skrevet 17. desember 2017 Kjenner jeg blir irritert. Alle skal ha mening om andre når de er borte fra jobb. Jeg er sykmeldt 1 uke nå pga svangerskaps kvalme, kaster opp hver dag, utmattet, høyt stoffskifte. Det er ikke akkurat som at jeg er intr å i si disse tingene til hvem som helst. Spesielt kollegaer.. Poenget mitt: Man vet aldri HVORFOR mennesker er borte fra jobb. Slutt å døm. Pass på deg selv. Anonymkode: aa198...b86
februarprins2013 Skrevet 17. desember 2017 #27 Skrevet 17. desember 2017 må levere og hente i bhg og handle,men utover det er jeg ikke ute
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #28 Skrevet 17. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg blir irritert. Alle skal ha mening om andre når de er borte fra jobb. Jeg er sykmeldt 1 uke nå pga svangerskaps kvalme, kaster opp hver dag, utmattet, høyt stoffskifte. Det er ikke akkurat som at jeg er intr å i si disse tingene til hvem som helst. Spesielt kollegaer.. Poenget mitt: Man vet aldri HVORFOR mennesker er borte fra jobb. Slutt å døm. Pass på deg selv. Anonymkode: aa198...b86 Vel, nå vet jeg med 100% sikkerhet at det er på grunn av forkjølelse. Var vel også forkjølelse/influensa jeg tenkte på. Ikke vond rygg, depresjon, kvalme o.s.v. Anonymkode: bf0d0...4ac
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #29 Skrevet 17. desember 2017 Selv om han sier det er pga forkjølelse kan det hende det er fordi han har fjernet en hemoroide, folk lyver når de er syke pga ting de synes er pinlig. Anonymkode: 403b5...ed3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #30 Skrevet 17. desember 2017 Leverer barn i bhg og eventuelt innom butikken som ligger like ved bhg. Anonymkode: 25cdd...177
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #31 Skrevet 17. desember 2017 Når jeg har meldt meg syk fra jobb, så er jeg ikke ute å går tur. Drar på butikken og apoteket hvis jeg må, men kunne aldri funnet på å eks dra i en annen butikk (enn matbutikk og apotek). Jeg er sjelden syk heldigvis. Anonymkode: 57a0c...288
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #32 Skrevet 18. desember 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, nå vet jeg med 100% sikkerhet at det er på grunn av forkjølelse. Var vel også forkjølelse/influensa jeg tenkte på. Ikke vond rygg, depresjon, kvalme o.s.v. Anonymkode: bf0d0...4ac Leste du gjenparten av sykmeldingen, altså? Eller er du legen hans? For hvis ikke, så vet du ikke 100% Anonymkode: 2f4bc...33e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #33 Skrevet 18. desember 2017 Det spørs jo hvordan man er syk... har man ryggsmerter kan det kanskje være lurt å være i bevegelse. Spyr man så er man vel helst inne. Det kan være noe Psykisk. Ja, hva som helst egentlig.. Anonymkode: 3bab5...d69
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #34 Skrevet 18. desember 2017 Skjerp deg. Jeg var hjemme fra jobb, ikke fordi jeg var syk, men fordi jeg var utslitt. Jeg har mange som kjenner meg GODT, men ingen av de visste!! Ingen! Bare mannen min. Så du kan ikke si at du kjenner han godt og derfor ikke vet. Av alle mine venner og kolleager så var det KUN sjefen som fikk sannheten om hvorfor jeg var borte. Anonymkode: f8154...6ee
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #35 Skrevet 18. desember 2017 Hvis jeg har influensa: holder meg inne. Hjemme grunnet annen sykdom som forkjølelse med feber e.l. Må fortsatt hente i bhg og handle, evt apotek, men kunne ikke ramle meg inn å gjøre andre ærend, gå tur osv. Da er du frisk nok til å være på jobb. Anonymkode: e9e35...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå