Gå til innhold

Fruktbar og mensen samtidig, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er på 2.pp nå, så har ikke prøvd lenge. Men jeg lurer veldig på dette.. jeg blør rimelig lenge når jeg har mensen, 7-10 dager. Samtidig har jeg litt kort syklus: 24-26 dager. Så på appen jeg bruker faller de fruktbare dagene seg ofte når jeg fremdeles har mensen. Som denne mnd: står at eggløsning er på onsdag. Er nå (lørdag) på mensen dag 7, men blør ganske friskt enda... samtidig er jeg på dag 2 av fruktbar fase.. frister ikke så veldig å ha sex når jeg blør, men burde jeg det? Føler jeg får dårlig tid hvis jeg skal vente til det stopper...

hva tror dere?

Anonymkode: 2424a...77d

Fortsetter under...

Anbefaler deg å teste etter eggløsning, slik at du finner ut når den er. Jeg har også lang mens (ca 8-10 dager) + kort syklus på ca. 24-26 dager. Men eggløsningen min kommer ikke før på dag 13 eller 14. Har kort lutealfase, men har blitt gravid tre ganger likevel :) 

Anonymkode: 95e83...2b4

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler deg å teste etter eggløsning, slik at du finner ut når den er. Jeg har også lang mens (ca 8-10 dager) + kort syklus på ca. 24-26 dager. Men eggløsningen min kommer ikke før på dag 13 eller 14. Har kort lutealfase, men har blitt gravid tre ganger likevel :) 

Anonymkode: 95e83...2b4

Tusen takk for svar! Jeg får prøve dette. Håper ikke syklusen min byr på problemer, men fint å høre at det gikk bra for deg 😊

Anonymkode: 2424a...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...