Gå til innhold

Hva kan jeg gi jenta på sju til jul??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alien attack, årskort på leos lekeland  som er på tilbud nå, Alias spill, vildkatten spill, monopol for barn, "den forsvunnende diamant spill.

Anonymkode: 8959a...7cd

Under forutsetning av at du er samme Anonym som hele tiden reklamerer for salg på Leos: Får du prosenter eller noe? Om folk er interessert finner de nok raskt ut hva det koster. 

Anonymkode: 89336...d79

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Under forutsetning av at du er samme Anonym som hele tiden reklamerer for salg på Leos: Får du prosenter eller noe? Om folk er interessert finner de nok raskt ut hva det koster. 

Anonymkode: 89336...d79

Jeg har ikke nevnt det før. Nevnte det bare nå fordi jeg selv har kjøpt årskort til sønnen min som er på samme alder. Til vanlig er det uaktuelt for vår del å kjøpe årskort fordi det blir for dyrt,men nå når den er på tilbud så slo jeg til å kjøpte det. 

Anonymkode: 8959a...7cd

jente mi blir 7 1 januar hun får :

ny seng ( som hun kan ha til hun flytter ut )

Sengetøy ( med katter på )

ny ipad 

gavekort på kino

nytt snowboard

ser nok dyrt ut,men hun har brødre på 15,17 og 24 ,så derfor ble det så dyrt, kan ikke gjøre forskjell på barna.

Anonymkode: 64d76...8ce

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

jente mi blir 7 1 januar hun får :

ny seng ( som hun kan ha til hun flytter ut )

Sengetøy ( med katter på )

ny ipad 

gavekort på kino

nytt snowboard

ser nok dyrt ut,men hun har brødre på 15,17 og 24 ,så derfor ble det så dyrt, kan ikke gjøre forskjell på barna.

Anonymkode: 64d76...8ce

Man gjør ikke forskjell på barna selv om de ikke får for akkurat samme sum hvert år altså, det jevner seg jo ut på sikt.

Om en 14-åring får mobil til jul trenger ikke en 2-åring får for samme summen, antagelig fikk ikke 14-åringen så dyr gave da han var 2 år, og 2-åringen vil også få mobil etterhvert.

Jevnt over opp gjennom oppveksten vil det jevne seg ut, allt får ski, mobil osv når behovet melder seg, man trenger ikke får for det samme hvert år.

Anonymkode: c8377...27c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...