Gå til innhold

Hvor mye har dere betalt for en fylling i ei tann?tw

Anbefalte innlegg

En fylling i tanna mi datt ut, skal få satt inn midlertidig fylling over helga. Det er på en måte ene kortsiden av tanna som er borte.

Noen som vet hva noe sånn koster?

Vet det nok kan variere, men skulle så gjerne visst om det var 1000kr eller 5000kr?

Anonymkode: b2316...03d

Fortsetter under...

Hvorfor får du bare satt inn en midlertidig over helga? Kan du ikke få satt inn en permanent? Vil tro det ikke tar tannlegen særlig lengre tid.

Jeg mistet en del av en fylling i sommer. Fikk da til svar at tenner har to "soner" (husker ikke hva de kalte det). Om det bare er den ene sonen som er berørt trenger tannlegen bare ta denne, det er billigere enn om man må ta begge. Jeg betalte mellom 900-1000 for en sone. Dette gjaldt plastfyllinger, altså. Mener å huske at de sa det ville komme på 1500-1800 kr. om det var to soner, men det kunne variere litt med hvor mye arbeid det var.

Jeg ville hørt om en tannlege kan gjøre jobben ordentlig nå med det samme, hvis ikke risikerer du jo at det blir nesten dobbelt så dyrt om du først skal ha midlertidig fylling og så fikse den etterpå igjen.

Anonymkode: dd9ec...c0b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...