Gå til innhold

Prøve etter SA

Anbefalte innlegg

Jeg vet at enkelte sier at man skal vente en mens før man starter igjen etter en SA men vi er så utålmodige at vi vet ikke om vi klarer å vente.

Hadde SA på søndag, blødde ut mesterparten da, var på sykehuset for å sjekke den dagen og hun sa det var igjen en kraftig menstruasjon. Fikk tabletter men de hadde ingen effekt tror jeg ikke, hadde «rier» på sykehuset å det kom klumper, slim og MASSE blod da så tror mesteparten kom ut da. 

De siste dagene nå så har blødningene avtatt MYE, forrigårs så fikk jeg smerter å da kom det ut koagler, etter det så har der nesten gitt seg. I dag er det ingenting. 

Er det flere her som har hoppet rett i det eller har dere venten en syklus å så prøvd?

Anonymkode: 60292...100

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144336915-pr%C3%B8ve-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville ventet en mens for sikkerhetsskyld.. vet at ventetid er noe herk, da jeg selv venter på klarsignal på å prøve på igjen etter ecu i september. 

Det sies at man bør vente 1mens pga at det skal gå tilbake tim "normale forhold" i livmoren. Selvfølgelig opp til hver enkelt, men da kan man ikke skylde på seg selv om noe skulle gå galt igjen..

Lykke til 😘

Anonymkode: e6c0a...aa9

Takk for svar. 

Trodde jeg var ferdig med å blø men startet på igjen i går, ikke mye bare litt. Trenger bare truseinnlegg. vi hadde samleie for to dager siden, håper det gikk bra :sur:

Mistet også i uke 13, helt for jævlig men jeg tok det ganske bra føler jeg selv. Har ikke hatt noen stor reaksjon, bare litt tårer. Men jeg er så positiv innstillt på at vi ska klare det igjen og neste gang så blir det bra :) 

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 

Trodde jeg var ferdig med å blø men startet på igjen i går, ikke mye bare litt. Trenger bare truseinnlegg. vi hadde samleie for to dager siden, håper det gikk bra :sur:

Mistet også i uke 13, helt for jævlig men jeg tok det ganske bra føler jeg selv. Har ikke hatt noen stor reaksjon, bare litt tårer. Men jeg er så positiv innstillt på at vi ska klare det igjen og neste gang så blir det bra :) 

Så trist å høre. Får jeg spørre hva som var grunnen til at du mistet såpass seint? Jeg mistet pga infeksjon 😢 jeg sørger av og til enda, er 1 år siden. Har fått en ny baby etter det heldigvis. Lykke til 😍😍

Anonymkode: ff121...dd6

Jeg aner ikke grunnen. Legen sa at sånt skjer. Når jeg var hos GU i uke 9 så såg vi hjerte blinke og han sa at alt så bra ut men han så en stråle med blod som han ikke visste hvor kom fra. 

Jeg hadde dårlig magefølelse selv om vi hadde sett hjerte så jeg ble lettet når dette skjedde for jeg gikk inn i en depresjon denne graviditeten, googlet meg i hjel å var skikkelig trist. Og det var trist å miste men blir jeg gravid igjen så nå så tror jeg at den blir enklere og mindre stressfull. 

Er også glad kroppen ordnet opp selv å støtet fosteret ut. Hadde skikkelige riesmerter og masse blod mens jeg var på legevakten og er sikker på at alt kom ut siste gangen jeg gikk på do for for da kom det en megastor klump. Jeg orket ikke å se så jeg trakk opp med en gang. 

I ettertid så har jeg tenkt at dette skjedde for en grunn og det var desverre ikke levedyktig, det positive oppi dette er st vi kan bli gravide og det er ingenting som tilsier at dette skal skje igjen :) Vi går på med nytt mot snart :)

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg aner ikke grunnen. Legen sa at sånt skjer. Når jeg var hos GU i uke 9 så såg vi hjerte blinke og han sa at alt så bra ut men han så en stråle med blod som han ikke visste hvor kom fra. 

Jeg hadde dårlig magefølelse selv om vi hadde sett hjerte så jeg ble lettet når dette skjedde for jeg gikk inn i en depresjon denne graviditeten, googlet meg i hjel å var skikkelig trist. Og det var trist å miste men blir jeg gravid igjen så nå så tror jeg at den blir enklere og mindre stressfull. 

Er også glad kroppen ordnet opp selv å støtet fosteret ut. Hadde skikkelige riesmerter og masse blod mens jeg var på legevakten og er sikker på at alt kom ut siste gangen jeg gikk på do for for da kom det en megastor klump. Jeg orket ikke å se så jeg trakk opp med en gang. 

I ettertid så har jeg tenkt at dette skjedde for en grunn og det var desverre ikke levedyktig, det positive oppi dette er st vi kan bli gravide og det er ingenting som tilsier at dette skal skje igjen :) Vi går på med nytt mot snart :)

Stråle med blod? Hmm.  Så utrolig tøff du er, magefølelsen stemmer som regel 😔😔 masse lykke til 💜💜

Jeg mistet også som sagt i uke 13. Hos meg kom en perfekt liten baby ut. Helt grusomt 😭😭

Ja, han så blodgjennomstrømming en plass inni der men han så ikke hvor det kom fra men jeg måtte ta kontakt om det kom blod. Hadde et par ganger i graviditeten der jeg hadde rosa utflod, var på sjekk alle gangene men fikk bare beskjed om at det er normalt osv osv. 

Jeg kan ikke annet enn å være tøff for jeg har en 9 åring hjemme som ble knust for han gledet seg masse til å bli storebror stakkar <3 

men vi har starte på igjen så vi håper jeg blir gravid igjen ganske kjapt og at det blir et vellykket svangerskap.

utrolig trist å høre at du mistet, det er en grusom følelse og man blir hjelpesløs i sånne situasjoner. Så langt ut i svangerskapet så har man på en måte staret å forberede tiden med en liten baby :frown:

vi hadde sånn smått startet å fortelle folk nyheten så det var fryktelig tungt å gi en kontrabeskjed. Spesielt til vår sønn og familie som gledet seg like mye som oss men igjen så var det godt at noen visste det for jeg hadde et stort behov for å prate om det.

Masse lykke til videre <3

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han så blodgjennomstrømming en plass inni der men han så ikke hvor det kom fra men jeg måtte ta kontakt om det kom blod. Hadde et par ganger i graviditeten der jeg hadde rosa utflod, var på sjekk alle gangene men fikk bare beskjed om at det er normalt osv osv. 

Jeg kan ikke annet enn å være tøff for jeg har en 9 åring hjemme som ble knust for han gledet seg masse til å bli storebror stakkar <3 

men vi har starte på igjen så vi håper jeg blir gravid igjen ganske kjapt og at det blir et vellykket svangerskap.

utrolig trist å høre at du mistet, det er en grusom følelse og man blir hjelpesløs i sånne situasjoner. Så langt ut i svangerskapet så har man på en måte staret å forberede tiden med en liten baby :frown:

vi hadde sånn smått startet å fortelle folk nyheten så det var fryktelig tungt å gi en kontrabeskjed. Spesielt til vår sønn og familie som gledet seg like mye som oss men igjen så var det godt at noen visste det for jeg hadde et stort behov for å prate om det.

Masse lykke til videre <3

Huff så trist å høre 😔😔

Våre eldre barn ble også lei seg. 9 og 10 år 😔😔

Tusen takk for lykkeønskninger og lykke til dere også 💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...