Anonym bruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Del Skrevet 14. desember 2017 For 3 år siden mistet vi den ene sønnen vår i en ulykke. Etter dette klarer jeg ikke å la vår gjenlevende sønn i fred. Jeg liker ikke at han går ut alene, livredd for at han skal bli påkjørt eller drept i en eller annen ulykke. Han får ikke gå alene til skolen, han kan jo bli påkjørt og drept. Han får ikke være ute å leke bortsett fra rett utenfor huset, og da passer jeg på, for jeg er redd for at naboene som må kjøre forbi huset vårt skal kjøre på han. Han får ikke lov å gå på skøytebanen for jeg er redd han skal gå gjennom å drukne. Eksemplene er mange og jeg ramser dem ikke opp, jeg regner med at dere skjønner problemet. Jeg er livredd hele tiden og dette sliter ikke bare på meg, men på barnet også. Han blir jo eldre, og jeg må jo slippe taket, det vet jeg, men jeg vet ikke hvordan. Vi ble tilbudt hjelp etter ulykken, men jeg ville hverken se eller snakke med noen på den tiden. Vi er tilflyttere og har ingen familie i Hordaland,så ble veldig alene, og det passet meg bra på den tiden. Har gått til psykolog senere, men hjulpet lite. Noen som vet om god hjelp, som ikke er psykolog? Vi bor i Bergensområdet. Har søkt på nett etter støttegrupper o.l., men ikke klart å finne noen. Noen som vet om noen støttegruppe i Bergensområdet som kunne passet? Anonymkode: 8f215...392 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144336899-utrolig-overbeskyttende-mot-s%C3%B8nnen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå