Gå til innhold

Hjelp! Øret/hodet mitt har klikket.

Anbefalte innlegg

Hadde dette litt for en stund tilbake, men gikk bort etter 5-6 dagers tid. Var fin i en måned og nå er det tilbake.

Det er venstre øret. Alt jeg sier og hører er som forvrengt lyd. Øret føles "rart" fult på en måte. Er ikke bare forvrengte lyden som plager, men også når jeg tar på øret eller under så høres det ut som hele huet rumler/vibrerer på en måte. Det er kun når jrg tar på øret. Hører jeg kommer forvrengte lyden i tillegg. Har ingen smerter da. Var hos legen og forklarte situasjonen, men var til lite nytte. Han så i øret og ingen ørevoks. Hører heller ingen surklelyder. Prøver å blåse opp ved å holde meg for nesa, ingen bedring for det :(

Dette er skikkelig ekkelt og jeg er redd. Er i tillegg gravid i 8 mnd. Noen sim har hørt noe lignende?

Anonymkode: 2859c...ddd

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig at slimhinnene hovner når man er gravid, det er derfor man blir tett i nesa. Tipper det er noe sånt hos deg, at gangene i hodet rett og slett er trange/hovne også blir det ekkelt, ekko, vakum eller noe sånt. Alle gangene mellom nese, øre, bihuler, svelg, øyne osv er jo koblet sammen inni der, så det kan fort bli ubehag om luft og væske ikke får bevege seg fritt i kanalene.

Anonymkode: e233d...c2d

Herregud.. dette er jo uholdbart. Får jo bare lyst å værer innesperret i et stille rom. Denne gangen har det pågått i 10 dager. Lurer på hvordan jeg i det hele tatt skal klare å føde slik..

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen andre som har opplevd dette?

Nei, men jeg hører hjertet mitt i høyre øre hele tiden. Kun høyre øre. Ikke ørevoks o.l. der :(:(

Hjelper å støvsuge ;)

Anonymkode: bed07...29f

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tinnitus så jeg vet hva du snakker om ja.... 

Men er det tinnitus jeg har? Legger jeg meg for å sove er alt så stille og normalt..

Når jeg hører eller snakker er det som øret er fullt og lyder blur som skjærende metalliske lyder

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det tinnitus jeg har? Legger jeg meg for å sove er alt så stille og normalt..

Når jeg hører eller snakker er det som øret er fullt og lyder blur som skjærende metalliske lyder

Jeg var sånn da jeg hadde hatt ørebetennelse og trommehinnen sprakk, da var jeg veldig sensitiv for lyder og det gjorde direkte vondt med høye lyder. Spraket som i en sprengt høytaler...  Varte i nærmere 3 mnd før trommehinnen var helt grodd og som før igjen og de lydene forsvant.

Men tinnitus har jeg hele tiden da, særlig når det er stille rundt meg høres den susingen/pipingen godt.

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sånn da jeg hadde hatt ørebetennelse og trommehinnen sprakk, da var jeg veldig sensitiv for lyder og det gjorde direkte vondt med høye lyder. Spraket som i en sprengt høytaler...  Varte i nærmere 3 mnd før trommehinnen var helt grodd og som før igjen og de lydene forsvant.

Men tinnitus har jeg hele tiden da, særlig når det er stille rundt meg høres den susingen/pipingen godt.

Mmm har ikke vondt i øret da, heller ikke feber? Utrolig plagsomt. Tar jeg på en ørepropp lindrer det mye, men plagsomt å gå med det og da. Lyden er også dempet på drt øret. Blir jo litt bekymret 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...