Gå til innhold

Nevø ønsker seg kule klær. Men hva er kult for en på 12 år?

Anbefalte innlegg

Nevøen min liker godt hettegensere osv, og kler seg ikke i de klassiske «pene» genserene moren kjøper. Nå har han kommet med ønskeliste og øverst står kule klær. Men hvor finner jeg det? Han bruker 152? I størrelse. Jeg vil gjerne treffe på gaven og beholde tittelen som den kule tanten 😁 

Anonymkode: b33a2...cb2

Fortsetter under...

Min sønn handler mye på Boardshop

Dette er den siste han kjøpte derfra

https://boardshop.no/klar/hettegenser-gensere/hettegenser/volcom-faded-stone-pullover-dgr

Men det er mye å velge i her

https://boardshop.no/klar?category=1%2FKlær%2FHettegenser %26 gensere&gender=Barn

Min sønn er 14 år og kan bruke både 16 år i barneavdelingen og S i herreavdelingen nå. Han handler forresten luer og capser her også, og sko. Det er ofte tilbud på denne siden så jeg har meldt meg på nyhetsbrevet, og det er alltid store salg ved ny sesong, gode tilbud på joggesko om høsten osv.

Anonymkode: 0a232...37e

Da kjøper du kule hettegensere ol. Se hva han pleier å gå i.

Er det han selv som har sagt at han trenger 152 eller mora? Med mindre han er veldig liten ville jeg gått for 156 eller 164. 

Anonymkode: 9e50a...a14

Annonse

Har ikke gutt, men jente på samme alder, og her er ihvertfall Adidas det kuleste man kan gå i. 

Hettegenser eller -jakke fra Adidas er en sikker vinner. 

Og med mindre han er veldig liten, bør du gå opp en str. Gensere gjør heller ikke noe om er litt store. Min 11-åring bruker 164. Hun er riktignok høyere enn mange av gutta.

Anonymkode: 9ddb9...a0c

Fila, Adidas, Trasher og Levi’s hettegensere er veldig populært. Hvertfall hos min 12 åring og kompisene. 

Sjekk ut www.urban.no eller gå innom en Levi’s eller Session butikk. 

Anonymkode: 1489c...cce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...