Gå til innhold

IKM uke 2 - nytt år og nye muligheter

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Stjerneskudd18 skrev:

Antakelig 🙈 

Ja, jeg tror ikke jeg pleier å ha stikninger på denne tiden, men det er ikke sikkert jeg har tenkt på det før heller 😄 Jeg hadde ingen symptomer utenom spotting da jeg ble gravid sist heller. Fravær av symptomer gjorde at jeg ikke testa før 1,5 uke etter ikm. Mista 2 dager etterpå, men det var jo en begynnelse der. 

Godt du ikke har begynt å spotte da :) Det er skrekken når man begynner å kjenne på de murringene. Blir spennende å følge deg de neste dagene og se hvordan det utvikler seg :) Hvor mange dpo er du nå da? 

Ja da vet du jo hvordan kroppen din oppfører seg når den blir gravid 😊 spennende å følge symptomer 🙈 

Ikm er på torsdag. Så fortsatt noen dager igjen... søndag hos deg?

Fortsetter under...

20 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ja da vet du jo hvordan kroppen din oppfører seg når den blir gravid 😊 spennende å følge symptomer 🙈 

Ikm er på torsdag. Så fortsatt noen dager igjen... søndag hos deg?

Ja, den ga ingen signaler da, men det kan jo kanskje endre seg neste gang. Veldig spennende 😀 Har litt murringer i dag, så jeg er redd spottingen begynner snart 😕

Da har du et par dager før meg. Jeg har på lørdag 😊 7 dpo i dag. 

Æsj 😥 Ikm onsdag elle torsdag, men idag kom mensen m et brak. Ikke noe spotting først som jeg pleier å ha da... rett på uten forvarsel. Så da har lutinus hjulpet på spotting, men fortsatt kort lutealfase... 

Vet ikke om jeg orke mer. 

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Æsj 😥 Ikm onsdag elle torsdag, men idag kom mensen m et brak. Ikke noe spotting først som jeg pleier å ha da... rett på uten forvarsel. Så da har lutinus hjulpet på spotting, men fortsatt kort lutealfase... 

Så utrolig kjipt. Var ikke det tidlig? Hvilken dpo er du?

Anonymkode: 0bb5b...1ba

Jeg har startet på letrezol som jeg fikk av gynekologen. Jeg ble ferdig med 1 runde 6.Januar. Jeg skal ha EL fra 9-16.Januar. Håper det klaffer for vår del også. Jeg tok ut p-stav i August 2016. Men vi startet ikke aktivt med å prøve før i Desember 2016. 

Krysser fingrene for alle dere, og meg selv :hjerte: jeg er 24 år. 

Anonymkode: 68847...cd7

Annonse

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åå nei 💜😢 ta deg en pause til neste prøve periode😘 Det er uansett fremskritt, selvom den ikke satt denne gangen😔 Hold ut, det er verdt det tilslutt ❤️

27 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Åå nei 💜😢 ta deg en pause til neste prøve periode😘 Det er uansett fremskritt, selvom den ikke satt denne gangen😔 Hold ut, det er verdt det tilslutt ❤️

Æsj.... er så redd kvaliteten på de eggene som er igjen er for dårlig--- leser så mye om det.. At selvom jeg har barn fra før, så kan det være annerledes nå.

Skal ta en blodprøve hos gyn imorra, dag 2 og en annen senere i syklusen. For å sjekke el.

3 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Æsj.... er så redd kvaliteten på de eggene som er igjen er for dårlig--- leser så mye om det.. At selvom jeg har barn fra før, så kan det være annerledes nå.

Skal ta en blodprøve hos gyn imorra, dag 2 og en annen senere i syklusen. For å sjekke el.

Du har ikke prøvd så lenge. Det tar gjerne lengre tid nå enn før. Dessuten bør du ikke ta alt på din kappe, mannen bør også sjekke seg.

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke prøvd så lenge. Det tar gjerne lengre tid nå enn før. Dessuten bør du ikke ta alt på din kappe, mannen bør også sjekke seg.

Nei... ble gravid i 7 pp sist. Bare redd jeg ikke har tid til å vente for lenge. Kan sædkvalitet gå ned selvom den var bra før?

8 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Nei... ble gravid i 7 pp sist. Bare redd jeg ikke har tid til å vente for lenge. Kan sædkvalitet gå ned selvom den var bra før?

Ja. Sædkvaliteten kan svinge ja, gjorde det hos min mann. Men du kan ikke gjøre så mye fra eller til uansett. Du sjekker opp, og prøver å treffe el

8 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åneeei 😞 Det er så leit når det ikke går... Kanskje du må utredes mer på dette punktet? Hva sier gyn?

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har startet på letrezol som jeg fikk av gynekologen. Jeg ble ferdig med 1 runde 6.Januar. Jeg skal ha EL fra 9-16.Januar. Håper det klaffer for vår del også. Jeg tok ut p-stav i August 2016. Men vi startet ikke aktivt med å prøve før i Desember 2016. 

Krysser fingrene for alle dere, og meg selv :hjerte: jeg er 24 år. 

Skal Letrozol hjelpe på manglende EL? Krysser fingrene for at det får veien for dere denne mnd 😊 

Akkurat nå, Stjerneskudd18 skrev:

Skal Letrozol hjelpe på manglende EL? Krysser fingrene for at det får veien for dere denne mnd 😊 

Ja, det stemmer! Jeg fikk det pga veldig uregelmessig menstruasjon. Jeg håper selv <3

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg melder meg forresten inn, ikm på søndag. Jeg er 38, så regner ikke med å bli gravid med det første. 

Da har du ikm dagen etter meg 😊 Man skal aldri si aldri 😊 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det stemmer! Jeg fikk det pga veldig uregelmessig menstruasjon. Jeg håper selv <3

Okei 😊 Hadde du uregelmessige sykluser før du startet med prevensjon også? 

Min syklus stabiliserte seg ikke før akkurat et år etter jeg sluttet med Nuvaring 😊 

Akkurat nå, Stjerneskudd18 skrev:

Okei 😊 Hadde du uregelmessige sykluser før du startet med prevensjon også? 

Min syklus stabiliserte seg ikke før akkurat et år etter jeg sluttet med Nuvaring 😊 

Ja, ganske uregelmessig. Det var en av grunnene til at jeg satt inn p-stav faktisk. Jeg mistet mensen når jeg gikk med p-stav da, det er det heller ikke alle som gjør. 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, ganske uregelmessig. Det var en av grunnene til at jeg satt inn p-stav faktisk. Jeg mistet mensen når jeg gikk med p-stav da, det er det heller ikke alle som gjør. 

Okei. Da er det jo ikke rart du har fått det igjen. Håper dette gjør susen da 😀 Vært gravid før? 

3 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ikke ta sorgen på forskudd ❤️ Bare fortsett å prøve 💪

3 minutter siden, Stjerneskudd18 skrev:

Okei. Da er det jo ikke rart du har fått det igjen. Håper dette gjør susen da 😀 Vært gravid før? 

Vi krysser fingrene! Nei, dette blir første gang i tilfelle :)

4 timer siden, Stjerneskudd18 skrev:

Åneeei 😞 Det er så leit når det ikke går... Kanskje du må utredes mer på dette punktet? Hva sier gyn?

Skikkelig kjipt. Blir så sliten av det.  Men skal ta blodprøver to forskjellige dager i kommende syklus for å sjekke kvalitet på egg og om jeg har el.

14 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Skikkelig kjipt. Blir så sliten av det.  Men skal ta blodprøver to forskjellige dager i kommende syklus for å sjekke kvalitet på egg og om jeg har el.

Det er veldig forståelig 😞 Godt å få sjekket ut det da, slik at du evt kan få mer hjelp om det viser seg at du trenger det ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...